Powered By Blogger

lördag 7 juli 2012

Kalasstassen

Nu bär det strax i väg till systerdotterns 18-årskalas! Hon är yngst bland kusinerna och nu är hon stooor! Herregud vad tiden går fort!

Klänning från Indiska i silke som jag köpte förra året och Pointelle leggings i silver. Skor från Fly London, lite klumpiga men de är de enda skorna jag inte får skavsår av just nu... Och så är det så fuktigt i luften att håret inte torkar, det bara krullar sig. Men men.. vem bryr sig efter lite skumpa (hoppas jag) och god mat (vet jag:)).


Ha en härlig kväll!
Kramar!

11 kommentarer:

  1. Så fin du är och ha en fin kväll!
    kram

    SvaraRadera
  2. Du är jättefin för kvällens begivelser!! Ha så mysigt i värmen, snudd på olidligt..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Å kalas - vad härligt! ha det så kul.
    Kram

    SvaraRadera
  4. åh så trevigt lite bubbel och god mat sen bryr man sig inte men snygg är du! Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Jättefin kalasstass! Hoppas du har trevligt och går "bubbla"!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Fin klänning! Indiska har mycket godbitar just nu! Kram

    SvaraRadera
  7. Sommarkalas är mysigt! Det är lite dubbelt med att ens egna o andras barn som växer upp. Det var ju så mysigt när de var små men himmel vad kul det är att umgås med både barnen o deras kompisar nu när de är på väg in i vuxenvärlden. Hoppas hennes 18 års kalas blev fint o att du hade en skön kväll. Mer bubbel åt folket! Kram!

    SvaraRadera
  8. Tack allihop! Det var jättemysigt och både god mat och bubbel fick jag :) Och håller med dig Nordhem. Det är så roligt att sitta och prata med sina vuxna barn och deras vänner. Jättemysigt det med :)
    Kramar allihop!

    SvaraRadera
  9. Vad roligt! Det låter som om du haft bästa kvällen ju och vad fin du var säger jag som inte hunnit med över helgen och kikar in i efterhand. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja jättemysigt var det :) Kram

      Radera