Powered By Blogger

söndag 15 juli 2012

Förmiddagen i tre bilder - söndag

Gårdagen blev en liten parentes från vardagen då jag även hoppade över min dagliga PW. Men idag var jag på´t igen. Fast idag blev det en slowmotionPW. Och så var det en envis hårslinga som flög in i ögat hela tiden så jag höll på att bli knäpp! Kändes som om jag fick en tagg i ögat. I vilket fall som helst så avslutades det hela med en fika :) Och idag var de naturella croissanterna slut så jag var tvungen att ta en med choklad ;) Det är tufft ibland :))

I början på min runda så går jag förbi mormors gata. Där jag är uppväxt då min mormor passade mig när mamma jobbade. Det ligger precis vid Slottssskogen som var min lekplats. Nu har de gjort om fasaden och hängbjörken som var min koja finns inte kvar längre, inte mormor heller. Men det känns bra att gå förbi där och minnas..

Där som det lilla skjulet står fanns hängbjörken.


Den något ohälsosamma frukosten :)


Men jag köpte jordgubbar på hemvägen som kompenserar det :)


Ja det var förmiddagen det! Får se hur eftermiddagen blir :)

Ha en fin dag!
Kramar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar