Powered By Blogger

onsdag 11 juli 2012

Eftermiddagen i tre (typ) bilder - Onsdag

Det har inte blivit så mycket gjort den här eftermiddagen förutom lite paketinlämning och annat fix. Eftersom jag var bombsäker på att det skulle regna så åkte jag inte till havet, vilket jag ångrar nu, men imorgon kanske :) Ska sluta läsa väderleksrapporten och tv4:as väder var inte så bra det heller).

Grizzly med tassarna i min sko :) Han satt där länge och ville nog inte att jag skulle gå ut :)


Paket som ska spridas för vinden...


Och dagens paketlämnarstass ( som ska räknas som en bild :))
Ville visa lite fler bilder på vackra Ceremony s/s dress. Så  himla skön och enkel men ändå välgjorda detaljer.

Denna är i stl.2.


Fint sydd baktill så den faller snyggt och sömmen är lite längre ner vilket passar mig som har lång rygg.


Vackert mönster. tror färgen heter silky white, vackert det med :)


Nu hoppas jag det finns lite kvar av gårdagens Stroganoff. Har ingen lust att laga mat just nu (heller).

Ha en mysig kväll!
Kramar!



12 kommentarer:

  1. En typisk OM som är mycket finare i verkligheten än på bild. Får man fråga vart du köper de där Rååååsa påsarna? KLem

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen! Jag köper dem på www.emmis.se. det är en förpackning med blandade färger. Kanske går att köpa bara enfärgat också. Kram

    SvaraRadera
  3. Visst är den ljuvlig! Jag älskar min:)
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja en riktigt oväntad kärlek :) Älskar min också :) Kram

      Radera
  4. Oj vad fin den var på! Den stod jag o tittade på häromdagen men på galgen var den rätt tam..dumt gjort =(
    Emmis.se =bra tips, Tack o kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Hade bara sett den på produktbild och inte tyckt att det var något. Men så såg jag den hos Tindy :) Och nu är det här! Ja de påsarna är super att packa i. Kram

      Radera
  5. Jag är jättesur över att den är helt slut på 50% rean den där tunikan! Vill ha! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad tråkigt.. Hade tur att jag hittade den hos Tindy. Men får jag syn på den hojtar jag till :) Kram

      Radera
  6. Riktigt snygg på dig! Den har jag liksom inte sett förut! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)Jag har bara sett den på bilder men tog en chansning när jag såg den hos Tindy och det är jag glad för nu :) Kram

      Radera
  7. Den var jättefin och jag gillar just den färgställningen. Korvstroganoff var det här också idag:) kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med! Den skimrar så vackert. Kanonmat! Snabbt, mättande och barnen gillar det :)

      Radera