Powered By Blogger

söndag 29 juli 2012

Kul!

Idag åkte jag in till stan för att träffa finaste Flipfloppan som varit här och lyssnat på The Boss! Jättemysig tjej som jag inte träffat innan men ändå känns det som vi kände varandra. Häftigt med bloggvärlden... En stor latte, lite gott och massa babbel blev det :)

Haha..ja jag får bjuda på den här trots att jag inte ser klok ut och glasögonen sitter på svaj :)) Kanske skulle tagit lite fler bilder :) Flipfloppan  blev bra iaf :) Och jag skulle inte säga nej till hennes brillor.


Gofika :) med go tjej :)


Nu ligger jag här och môlar i mig Viva lakritsjuveler (jag som aldrig skulle äta dem igen) och ska strax iväg igen för att möta upp syrran och äta och dricka lite gott. Blev en riktig myssöndag :)

Ha det gott!
Kramar!


12 kommentarer:

  1. Vad mysigt! Och ni ser lika fina ut båda två minsann. Njut utemiddag med syrran. Det ska jag med. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättemysigt :) Och kvällen med syrran med :) Kram

      Radera
  2. Håller med Katinka, lika fina båda två! Bloggvärlden er fanimej helt otrolig!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) ja det är den banne mig! Kram

      Radera
  3. Vad glada ni ser ut:) Och vad roligt att du fick träffa Flipfloppan! Och för henne att träffa dig! Hoppas att jag med får det nån gång:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha :)) Ja jättekul och jag hoppas verkligen jag får träffat dig någon gång också :) Kram

      Radera
  4. Härlig söndag med många glada skratt ser det ut som..gott att träffa någon som "klickar" med. De här gulddagarna kan behövas längre fram när det viner snålblåst kring.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja en helt underbar söndag! helt fantastiskt att träffa någon som man egentligen inte känner och som det känns så bra med. Verkligen, idag är det kassväder igen.. Kram

      Radera
  5. Tack snälla för idag! Så himla kul att träffas och som tiden flög iväg. Jag har inget nät på datorn. Typiskt när jag har så mycket att blogga om. Klem och hoppas kvällen blev bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv! Jättemysigt! Hoppas nätet kommer igång igen snart. Det blev en mysig kväll med syrran också :) Kram!

      Radera
  6. Så mysigt det ser ut! Blogglandia är fantastiskt :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Jättemysigt! Vi var i närheten av där du och jag var :) Blogglandia är underbart! Kram!

    SvaraRadera