Powered By Blogger

tisdag 10 juli 2012

Förmiddagen i tre bilder - Tisdag

Ja jag håller på med min morgon PW i Slottsskogen och fast jag nästan alltid går samma runda så upptäcker jag nya saker och idag doftade jasminen så mycket att jag blev lite hög :)

På gång...


Den här stenkrokodilen hittade jag idag :) Den låg där och sov så sött i gräset vid en damm. Trodde det var en trädrot först..
 

Belöningen :) och här ser man lite av den maffiga kyrkan speglas i glasbordet.
 

Några smulor kvar som avslöjar att det funnits en croissant där också :))

Idag blir det en lugn dag, ska tvätta och fixa lite om jag inte får ett ryck och hittar på något helt annat.

Ha en fin dag!
Kramar!


2 kommentarer:

  1. Härligt att upptäcka nytt så där när man är ute. Vilken söt krokodil! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja den var så söt :) Den ligger vid karpdammen vid Villa belpark. Kram

    SvaraRadera