Powered By Blogger

onsdag 11 juli 2012

Öhh...

Jag lyckades inte ens hitta på en rubrik till den är morgonstarten. Och oh yes nu blir det klaga av! Vaknade och kom knappt ur sängen för träningsvärken från Hell hade parkerat sig hos mig. (jag som tyckte jag gick ovanligt sansat igår) När jag väl kommer upp ur sängen började jag blöda näsblod!! Jag brukar aldrig blöda näsblod, lite äckligt faktiskt. Japp sen kommer jag ut i köket och där stod disken från samma ställe som träningsvärken. Båda barnen hemma och som varit uppe halva natten genererar mycket disk. Lite av den var min som jag tänkt ta itu med nu på morgonen, men INTE det berget som står där nu! Det blir till att leverera en väl avvägd pik för att sedan dra på mig mina MBT och fly från det här eländet, träningsvärk och näsblod eller ej. Får väl ta med mig några rondeller och trycka in i näsan om det kör igång igen.


Nu kan det nog bara bli bättre :) Eller hur!

Ha en skön onsdag!
Kramar!

2 kommentarer:

  1. Rätt inställning :) Pga dina ständiga PW´s, har jag bestämt mig för att jag också ska göra det på semester´n. Försöka iaf, men MBT- skor har jag inga (än). Så Nu har jag skrivit det och måste alltså göra det.. Klem

    SvaraRadera
  2. Härligt! Kul att jag inspirerat dig :) Ska hålla koll på dig ,haha ;)
    Kram

    SvaraRadera