Powered By Blogger

fredag 13 juli 2012

Eftermiddagen i tre bilder - fredag

Trodde bara det skulle bli en bild till eftermiddagens fotoutmaning för jag gav efter för - att bara ligga och sträckläsa - behovet som jag haft några dagar men inte fått ro till. Och idag hade jag kunnat stanna kvar hela dagen med boken om det inte varit för att min dotter ville att jag skulle följa med och titta på en bäddsoffa. Därmed fick jag anledning att fixa till mig och dessutom fick jag bärhjälp från mataffären. Bra deal :) Det hela avslutades med en spenatpizzaslize och ett glas rött. Och nu är det back to bed med bok.


Det kom en regnskur på hemvägen, därav dotterns turban.


Gott :)


Åsså en dagens:
Brallor från Please, A-one silk camisole, Gimlet blouse och Biketten från Odd Molly.


Nu ska jag läsa det rafflande slutet och sedan blir det Morden i Midsomer.

Ha en fin kväll!
Kramar!


12 kommentarer:

  1. lät riktigt nice med pizza, vin och morden i midsommer. Njut kvällen!, kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var en perfekt kombo :) Somnade gott :) Kram

      Radera
  2. Vad skönt att bara ta igen sig med god mat, vin och bok.
    Har du tänkt något på vad du ska ha för bakgrund på bloggen om du ska ha header med bilder?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var jättemysigt även om jag fått en lätt nackspärr på köpet :P O ja har tänkt massor och har snart tänkt klart tror jag :) Mailar dig. Kram

      Radera
  3. Finfin dagens! Den där Gimlet växer på mig! Ha det så gott med bok och rödtjut:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja Gimlet är den perfekta "koftan" och ha över vad som helst. Tack, det var inte dumt :) Kram

      Radera
  4. Vafalls? Är det MiM idag? Har jag missar nåt? Kram!

    SvaraRadera
  5. Ja :) Fast det är gamla avsnitt på kanal åtta. Men om man har tur kanske det är ett avsnitt som man inte har sett. Tyvärr hade jag sett detta så jag somnade gott i stället :) Kram

    SvaraRadera
  6. Halvlur till MiM är skönt ;) Mer fint siden på dig..jag känner mig lätt i behov jag med, får se vad som skall göras åt den saken- freeport kanske eller något på Tradera? Ut o speja i kväll, först 70 års kalas! Må gott en lördag som denna , kram!

    SvaraRadera
  7. Ja det är var gott :) Älskar siden! På Freeport kan man säkert hitta. Är också lite sugen på att åka dit, skulle vara bra att tima när de fått in en ny laddning :) Kalas är alltid kul! Ha det så roligt! Kram

    SvaraRadera
  8. ...men hur vet man det..att de fått in en ny laddning?Nu senast köpte jag minsann 3 plagg, sjukt nöjd med det jag kom hem med. Två gånger tidigare har jag gått runt o nypt i saker som jag egentligen inte är så intresserad av..o åkt hem utan.

    SvaraRadera
  9. Jag har frågat när jag varit där. Men då har de bara kunnat säga ungefär när de ska komma. Man kanske kan ringa och kolla! Eller kolla om de har ngn sida på fb (det har ju alla nu :)) Jag har nästan alltid hittat något när jag varit där :) Men någon gång var det väldigt utplockat både på storlekar och annat. Vi får kolla och tipsa varandra! Kram

    SvaraRadera