Powered By Blogger

torsdag 26 juli 2012

Premiärtur

Ett par Easytone har hittat hit som jag ska varva med mina MBT. Kan/ska inte gå fort med MBT-skorna och det har jag lust att göra just nu så det får bli MBT när jag är på gunghumör och Easytone när jag är på språnghumör. De får med beröm godkänt av mig. Supersköna att gå med och inte ett tillstymmelse till skavsår :)

Ett par lila :) Himla tur att jag gillar lila eftersom det var de som fanns på rea.


Idag var jag så tidigt ute att min vanliga fik inte var öppet så jag studsade in på det som låg bredvid. Sedan satt jag där och kände mig lite som en förrädare när stamhakets personal bar ut utemöblerna.
 

Den stunden i morgonsolen är guld värt. Nu fikar jag inte varje gång. Bara de gånger jag är tidigt ute och kan sitta och se staden vakna i lugn och ro.

Nu blir det strax havet!

Ha en fin dag!
Kramar!



10 kommentarer:

  1. Vilket kap och den lila färgen är glaaaad!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen! Nu är det lite kul att hoppa i skorna :) Kramar

      Radera
  2. Underbar start på dagen:) Snygga skor!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Superskönt! Tackar :) Bra vad de med! Kram

      Radera
  3. Cool lila färg! Och det låter som en riktigt suprbra dag, pw, fika, strand. Ha det superbäst! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes! I like :)) Så skönt! Nu är jag hemma igen och är helt knockad, på ett skönt sätt :) Ha det bäst du med! Kram!

      Radera
  4. Jamen titta..ombyte förnöjer- en grov? fralla med grönsaker på..mums det med! Kram!

    SvaraRadera
  5. Haha, ja lila skor och nyttig frukost :)) Mittemellangrov tror jag. (De hade inga croissanter :)))
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag som trodde du fick ett nej tack, ingen croissant -i-dag-ryck

      Radera
    2. Det händer :)) Men inte så ofta :)

      Radera