Powered By Blogger

fredag 27 juli 2012

Tur i oturen :)

Jag fyndade en Hunkydorytopp tll 30% rea häromdagen. Men. Den var lite för liten och det fanns ingen större kvar så jag fick lämna tillbaka den...Efteråt gick jag in på NK för jag visste att de haft dessa toppar där och ser man på! Där var det 50% rea plus att jag hade 100:- rabatt på mitt Nk kort! Hehe, vilket flyt. Den blev ju nästan gratis :))

Half moon bay tunic i den underbara färgen Aegean sea. Har en glest stickad tröja i samma färg sedan innan som jag älskar.



 Så fina detaljer...


  ... som vacker brodyr och finaste knapparna baktill.


Inte världens bästa bild men tar med den för att visa var knapparna sitter. Den är rymlig precis överallt förutom runt armarna och eftersom jag är så "muskulös" där fick jag gå upp i storlek.


Ahhh nu sitter jag (halvligger) och sippar på ett glas rosé med isbitar i :) För ett år sedan tyckte jag det var skitäckligt med rosé och nu älskar jag det! Konstigt? Ooops... det var visst nästan slut i glaset! Gott som sagt :)


Ha en fin kväll!
Kramar!

13 kommentarer:

  1. Fin! Och nog fanken är det gott med rose'! Tror jag ska kyla min näst sista Motörhead Rose' i kväll:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) JA det är perfekt när det är varmt! Låter som en bra idé :) Kram

      Radera
  2. Åhh, den där har jag den med! Den är jättefin verkligen. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är superfin! Har varit och nypt på den flera gånger men inte slagit till. Tur att jag väntade och att det blev fel så det kunde bli rätt :D Kram

      Radera
  3. Fint fynd, tur du kunde lämna tillbaka på rea. Shortsen du har gillar jag! Nej rose är inte det godaste tycker jag inte än:) kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mitt svar till dig hamnade längre ner ser jag. Men jag glömde att säga att shortsen är ett par gamla från Miss sixty :) Kram

      Radera
  4. Vilket kap! Tur i oturen att shoppa som du gjorde! OCH "I LOVE ROSÈ!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ibland har man tur :) Och jag med nu för tiden :)

      Radera
  5. Tack :) Jag det fick man på DO (Design only) som tur var. Kom direkt från havet och kände inte för att prova. M brukar vara bra på Hunkydory. Men den är modellen var lite tight vid ärmarna för mig. På roséfronten bara vände de för mig :) Kram

    SvaraRadera
  6. Fin du är i den! Och rosé ja...det är gott och jag har också ett litet glas här med isbitar i.
    kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Perfekt med isbitar i när det är varmt! Kramar

      Radera
  7. Härligt! Ja i efterdyningarna på rean kan man ibland göra de där fantastiska fynden..halva reapriset eller likn. Inte ofta man hittar sånt här men desto skojigare när man gör det =) Grattis! Rosé? Ja men du, det hade ju ju nästan glömt..nu igen! Jag som tackade nej häromkvällen till ett glas rött för det var "för" varmt! Isbit i ett glas rosé hade ju varit lösningen.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vilket flyt! Jag brukar annars inte hitta så mycket på rea I fysiska butiker för jag tycker det är jobbigt att hålla på att trängas. Konstigt nog var det lite folk i de butiker som jag var i. Ja isbitar i rosén är kanon! Kram

      Radera