Powered By Blogger

torsdag 19 juli 2012

Dagens städstass och sommarhår

Har inte haft någon ordentlig stass på mig idag. Först var det PWstassen och sen blev det städstassen. Och eftersom den senare innehöll en gammal Molly, tog jag med den.

Egentligen tycker jag att den här tunikan är riktigt ful har jag kommit på så den har fått bli ett städ och has plagg. Jeansen är ett par Ra-Re som är ganska så mycket förstora och därför perfekta som mysbrallor. Var lite orolig en stund att de skulle hasa ner när jag bar tvätten till tvättstugan men det gick bra :) Även urringningen har visst hasat ner ser jag :P sorry för det...


Ja så var det sommarhåret då.. Trots skitvädret den här sommaren har jag gått och blivit blond och det är ju ett sommartecken på något sätt. Om man ska se positivt på det hela :)


Och Bloppisen den kommer :) Säger till innan :)

Ha en fin kväll!
Kramar!

9 kommentarer:

  1. De plaggen är så underbart mjuka och snygga så de passar till allt. Mitt korta minne har helt tappat bort namnet. Snygg hasstass i alla fall:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har två tunikor i den serien och de är ju lovely att ha på sig - så jädrans mjuka :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja supermjuka och tillräckligt lång för att gå utan byxor hemma när det är vart på sommaren. Kram

      Radera
  3. Haha... Jag har också den där tunikaklänningen och vet inte heller riktigt vad jag tycker om den. Men kvar är den konstigt nog ändå... ? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det tänkte jag på också! Så som jag rensar... Men denna använder jag trots allt :) Kram

      Radera
  4. Bloppis? Längtar..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas den kommer på lördag kanske fredagskväll om jag hinner :) Kram

      Radera
  5. Yep, perfekt hasstass ju. Har ingen själv, men mjuka är de, det vet jag allt. Tycker ditt upplägg med PW och sen go´fika är helt underbart. Klem och fortsatt fin kväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Supermjuka :) Ja jag går ju mina rundor nästan på fastande mage (kaffe och skorpa) och då sitter det himla fint med en latte och croissant eller en ostmacka :) Hoppas din kväll var fin och att de får en fin dag också! Kram

      Radera