Powered By Blogger

tisdag 10 juli 2012

Eftermiddagen i tre (ooops fyra) bilder - Tisdag

Poff sade det bara efter min PW-tur i morse. Blev helt däckad när jag kom hem. Kände redan under promenaden att mina muskelinflammationer började spöka så det får nog bli en cortisonkur för att mota bort skiten (ursäkta uttrycket men jag är så trött på detta) med innan det sätter sig ordentligt. Ibland hjälper det, ibland inte. Får hoppas på det första.

Fick i allafall fixat i ordning mig lite för den dagliga Hemköpsrundan.

Och det blev Gimlet blouse, Ceremony s/s dress/tunic? Och Pleasejeansen.


Sen drösade jag ner i bädden igen och Môlade i mig lite lakrits. Tänkte att det kunde pigga upp. Det gjorde det inte men det var gott :)


Och så håller jag på och läser en helt mysko bok av en danska som heter Sissel - Jo Gazan. Helt obeskrivbar och oförutsägbar. Läs den om ni inte har något annat för er :)


Ja så fick jag ju ta med Loui i sovtagen för även katterna är på hashumör idag.

(han ligger i avsjälpningsstolen)


Nu ska jag sätta igång med middagen; korv stroganoff är det beställt och sedan blir det nog fortsatt läsning och allmänt hasande. Vilket innebär att jag blir osynlig här ikväll. Men imorgon är jag tillbaka med nya friska tag :)

Ha en fin eftermiddag och kväll!
Kramar!

8 kommentarer:

  1. trist att behöva cortison. Jag hade också kommit igång med träningen så blev jag sjuk och kom av mig, så typiskt. kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Ja och det är jobbigt att att det ska börja krångla nu när jag kommit igång. Får hoppas cortisonet verkar den här gången för imorgon är jag på´t igen :) Det går så fort att tappa det..Kram

    SvaraRadera
  3. Finns väl inga som kan se så avslappnade ut som katter:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är verkligen njutningen personifierad :) Kram

      Radera
  4. Vi har visst samma outfit i dag bara olika färger:) Jag önskar många gånger att jag var katt
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag såg det nu :) Vilken bra smak vi har :)) Me too.. Kram

      Radera
  5. Gillar din dagens, snyggt och ser superskön ut! Håller tummarna stenhårt att du mår bättre imorgon! Shit vad duktig du är med ditt powerwalkande! Kram!

    SvaraRadera
  6. Tack :) Superskön verkligen. Det hoppas jag med, vill inte sluta nu när jag kommit igång så bra! Så jag är på´t i morgon igen och ser vad som händer :) Kram!

    SvaraRadera