Powered By Blogger

måndag 23 juli 2012

Jag och Ester

Efter gårdagen goda grekiska middag gick jag och M hem till henne (hon bor också i Mashuggget) och drack lite te och åt mycket Ben & Jerrys :) Ojoj vad gott det var! Och så blev det massa gos med Ester - Grand danois. Värlens sötaste hundtjej som igår var lite trött efter en helg på landet.

Här kommer lite bilder (taskigt ljus tyvärr) på lilla stora Ester :)

Ester och favvogrisen som pep och väste :))




Esters fåtölj.


Och Esters sköna sovstil :)


M gillar inte att bli flashad på bloggen så ni får en bild på mig och gårdagens stass i stället.
Pointelle short cardigan i almost black (älskar den) och Plath dress i samma färg och som jag hade till salu. Men den stannar ett tag till :) Till hade jag mina Pleasejeans i satin och diverse tingeltangel.


Vi var på en för mig ny grekisk restaurang i går som hade riktigt god mat så dit ska jag absolut gå igen. Får ta med mig dottern så vi kan återuppleva lite grekiska reseminnen :)

Ska strax bege min ut på min morgon PW i halvstormen. Det verkar inte regna i alla fall. Man får vara glad för det lilla :)

Ha en fin dag!
Kramar!

14 kommentarer:

  1. Vilken superfin Ester! Min vovve hade en bästa kompis som var grand danois när hon var liten och snällare hund än han fick man leta länge efter.
    Grekiskt - gott!!! Länge sedan jag åt, vet inget riktigt bra ställe här tyvärr...
    Grymsnygg stass!!!
    Lycka till med din pw och håll i hatten. :o) Vi har sol och fint här nu, har inte ni fått det än? Taskigt i så fall! KRAM!

    SvaraRadera
  2. Ja hon är underbar och jättesnäll! I vanliga fall är hon fortfarande ganska valpigt busig :) Men igår var hon trött. Tack :) Ja nu ska jag ta mig i kragen :) Har svårt att slita mig från bädden idag :P Härligt att ni fått sol! Jag hoppas den kommer hit i mitten på veckan :) Kramar!

    SvaraRadera
  3. Lite hundgos sitter ju aldrig fel!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Åh vilken fin vovve! Älskar Grandisar:) Kram

    SvaraRadera
  5. Grekisk är gott!
    Grandisar är trevliga och det är synd att de inte blir så gamla.

    SvaraRadera
  6. Supergott! Ja det är synd...Skickar din topp idag :) Kram

    SvaraRadera
  7. Så jättesöt hundskrutt som jag bara vill klappa på..:)
    Ha en fin dag i dag!
    kram

    SvaraRadera
  8. Ja jag faller som en fura varje gång jag träffar henne :) Mjukaste öronen :) Kram och fin dag till till med!

    SvaraRadera
  9. Vilken söt Ester! Fin stass du hade på dig, den satt som ett smäck!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Supersötis :) Tack :) Det blir nog en ny favvostass :) Kram

    SvaraRadera
  11. Jätteful stass (inte!)
    Jag menar bara att jag borde tryckt: köpa på denna! Hojta om du ångrar dig, nu jagar jag camisol (er). O jättegärna tips på bra greker ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  12. Haha tack :) Jag lovar att hojta isf :) Minzo har ( eller har haft) till 50% det är där jag köpt mina. Ska kolla upp vad den hette, det finns ju två på den sidan (vänstra om man tittar mot Linnéplatsen) Vi var på den närmast Linneplatsen, den låg på hörnet. Glömt vad den heter.. Kram

    SvaraRadera