Powered By Blogger

torsdag 12 juli 2012

Eftermiddagen i tre bilder - torsdag

Jag var lite för rastlös för att grotta in mig hemma i soffan så det blev en moppetur till Frölunda torg! Haha.. roligare kan man ju ha det :)) Men jag behövde handla lite och så ville jag prova lite gympadojjor att växla med MBT-skorna. Dessutom jobbar min dotter där så det blev en liten fika också.

Ytterligare en knäpp bild på mig, den här gången på väg ut ur moppeparkeringen.
 

Frölunda torg :) Jag har blivit helt vild med kameran nu och knipsar (nästan) ohämmat överallt!
 

Fina dottern med mobil :)
 

När jag ändå håller på så slänger jag ut en dagens på en väldigt trött mig. Pointelle short cardigan i almost black Odd Molly, linne Rosemunde och blommiga brallor från Please.


Slog till på färdiglagade kamben och "hemmagjord" potatissallad från charken. Det och ett glas rött och jag kommer sussa gott sen. Kan äta några tomater också för syns skull.

Ha en fin kväll!
Kramar!




16 kommentarer:

  1. Hahaha första bilden är ju skitkul! Ganska sugen på de där blommiga Pleasen......
    Kramar från en som är usel på att kommentera just nu - sorry :o)

    SvaraRadera
  2. Och jag är sugen på de rosa :)) Äsch ibland behöver man vara lite offline. Ha en mysig kväll! Kramar

    SvaraRadera
  3. Men galna du :) vart har du hittat dessa underbara byxorna nu??? Kram!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha.. Hör av mig till dig imorgon :)) Kram!

      Radera
  4. Härlig den första bilden är. :) Löve it!!
    Många kramar och jag ska maila dig..
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Tog en snabb innan någon såg mig :)) Det är lugnt, gör det när du har tid. Ceremonyn ska ingenstans just nu :)(men jag är nyfiken:)). Kram

      Radera
  5. När jag såg bilden på din dotter så tänkte jag först; jävlar vad långhårig Marie har blivit! Ni är lite lika va?! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja vi är lika och ändå inte så som det kan vara. Men alla säger att vi är det :) Kram

      Radera
  6. Älskar moppebilden! Klem och fortsatt fin kväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul :) Nu är det morgon så jag önskar dig en bra dag! Kram

      Radera
  7. Ja gudars vad lik dottern är på dig. Moppebilden är underbar och cool.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar och bugar :) Haha.. hoppas ingen såg mig när jag satt där och fjantade mig :) Kram

      Radera
  8. Här uppe i norrland kan man inte köpa blommiga please, inga please alls förståss. Var får jag tag på sådana fina blommiga please? /K

    SvaraRadera
  9. Jag fick köpa dem genom en tjej som mailade mig. Hon vill vara anonym. Men dessa var de sista hon hade. Däremot är jag inte riktigt säker på om det här är jag.. Och kommer kanske sälja dem. Det är stl M på dem. Säg till om du är intresserad. Ska tänka till så länge :) Kram

    SvaraRadera
  10. JAAA, givetvis är jag intresserad :) Storlek M är bra. Hör av dej när du tänkt till./K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får gärna köpa dem :) Maila mig på marieskoog65@gmail.com så pratar vi vidare där. Kram

      Radera