Powered By Blogger

torsdag 12 juli 2012

Förmiddagen i tre bilder - Torsdag

Ja idag var det Tors dag med råge! Mitt i morgonPWn började det ösregna ordentligt och åskan mullrade rejält. Sökte skydd under ett träd när det regnade som värst.


Fast jag blev helt genomdränkt för det. Ser helt galen ut på den här bilden, hade nästan sprungit rundan idag för att komma undan regnet så jag var rätt speedad här kan man säga.
 

Men efter en varm dusch, gosiga myskläder, scarfs scafsen och hett te känns det riktigt varmt och mysigt :)
 

Risken finns att jag fastnar i det här mysstadiet ett tag vilket inte gör något. Hade den dåliga smaken att vakna vid fyrasnåret idag så det här dan får gå i sin egen takt.

Ha en fin dag!
Kramar!



6 kommentarer:

  1. Om du nu fastnar i mysstadiet en dag utav alla så må det väl vara..du är fantastiskt duktig som knatar iväg på din runda i alla väder..Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har blivit ett behov nu. När jag vaknar och har druckit mitt morgonkaffe vill benen ut och gå och känslan av att gå i Slottsskogen på morgonen är helt underbar! all grönska och alla dofter. Men ösregn får gärna hålla sig borta :) Japp idag blir det myspys, åtminstone tillsvidare :) Kram

      Radera
  2. Ja, superduktig!! jag ska också, så är det bara!! Och mys är bäst just när man varit ute i ruskväder/ varit på gymet eller likn, känns ju extra bra då! Vädret är verkligen galet idag, även här. Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har jag hållit på ett tag och ser riktigt fram emot mina morgonPWs, underbart! Det är alltid segt att komma igång men sen går det nästan av sig själv. Och jag är glad så länge det håller :) Ja nu har jag gosat ner mig riktigt ordentligt :) Urkväder!! Vill ha sommar! Kram

      Radera
  3. Men du är ju enormt duktig tycker jag och efter att ha varit uppe så tidigt förtjänar du minsann att ta det lugnt resten av dagen. Kram

    SvaraRadera
  4. Ja det blev en liten moppetur men det var ganska mysigt det med :) Nu ska jag återgå till myseriet :) Kram

    SvaraRadera