Powered By Blogger

måndag 2 juli 2012

Hunky day

Den här dagen har bara susat förbi! Har inte gjort något vettigt alls förutom min dagliga promenix och inköp av tidningen Faktum. Klarade inte av att passera honom längre med samvetet i behåll så nu köpte jag en.

Dagen Nomollystass blev tröja och tunika Hunkydory och byxor från please.
Och fina Peacehalsbandet från Icon :)



Här kommer en bild på blommarodören Loui som hittat en ny favoritplats; stolen nedanför sovrumsfönstret.



 Nu ska jag brassa hamburgare åt ungdomarna och sedan bara ta det lugnt. Har fått världens åskhuvudvärk :( Är övertygad om att det är åska i luften för då får den här tanten ont i huvudet på ett väldigt speciellt sätt. Så nu hoppas jag att det brakar loss ordentligt så jag slipper det här onda...

Ha en fin kväll!
Kramar!


13 kommentarer:

  1. Här har du en till som haft ont i skallen hela jäkla dagen:(
    Och tack för bulvanandet! Armband is in da house nu! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch! Måsta vara ett jäkla lågtryck landet drabbats av :)) Härligt! Kan tänka mig att det sitter som en smäck på dig! Kramar

      Radera
  2. Åhå vad jag gillar din stass. Tröjan från HD är superfin på dig.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jag älskar tröjan och färgen som heter eagean sea :) Kram

      Radera
  3. Ja här sitter åskbandet som en för liten smäck runt huvudet också =( Det skulle vara skönt om det brakade loss, så sant! Nomollystassen var fin den med..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja fy vad det är hemskt! Verkade inte bli någon åska igår men får hoppas trycket har försvunnit. Tack :) Kram

      Radera
  4. Är det möjligen en Paco Knit jag ser? och i så fall, är den inte alldeles, alldeles underbar. Klem och fin kväll, det lilla som är kvar av den..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe.. :) Kunde inte motstå den när den var på 50% och en M kvar. Den var min :) Kram och ha en fin tisdag!

      Radera
  5. Säljer lite Odd Molly blusar billigt...

    http://www.blocket.se/vi/41319640.htm

    SvaraRadera