Powered By Blogger

tisdag 3 juli 2012

Gångstassen och Keyhole jaquard dress till salu!

Nu har jag börjat använda mina träningskläder när jag är ute och PW:ar. Börjar få upp bra fart nu så det blir för svettigt med vanliga kläder.

Nikes dry fit som jag fyndat på någon rea för längesedan. Väldigt sköna.


Och så säljer jag min fina Keyhole jaquard dress, stl. 3 i matt silke. Snörning framtill och fina små volanger nedtill. Knappt använt och är i nyskick!
650:- inkl frakt

Maila mig på marieskoog65@gmail.com om du är intresserad.




Nu ska jag slänga mig i duschen och efter det blir det moppetur till havet :)

Ha en fin dag!
Kramar!


4 kommentarer:

  1. Bra att du är ute och går så mycket. Jag är så himla lat så jag behöver också få igång det där. Kram

    SvaraRadera
  2. Jag passar på när jag är frisk :) Och nu har det nästan blivit ett behov :) Kram

    SvaraRadera
  3. Keyholen är himla fin! Tyvärr för liten för mig:( Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är jättefin! Men den som så mycket annat blir bara hängande... Kram

      Radera