Powered By Blogger

lördag 14 juli 2012

Förmiddagen i tre bilder - lördag

Gårdagens maratonläsning resulterade i att jag vaknade med nackspärr i morse. Men efter ett par rejäla baljor starkt kaffe och smärtstillande är jag i fin form igen :) Förmiddagen har ägnats åt (förutom kaffedrickande) hemmafix och att äta världens godaste lunch!

Massor med kaffe!


Det ständiga göromålet - att fylla och tömma diskmaskinen.


Och min lunch :) Allbran apple/fig med massor av färska jordgubbar och banan.


Sedan har jag varit och mött upp fina Naimiez för att hämta en sidenMolly som jag sålt, ångrat (som vanligt) och lyckligtvis så trivdes hon inte i den så nu är den på plats hemma hos mig igen :)) Vem har sagt att man inte ska krångla till saker och ting?

Visar senare vad den var för Molly :)

Ha en fin dag!
Kramar!

2 kommentarer:

  1. Härligt att läsa så länge man har lust. Men nackspärr låter ju inget vidare- hoppas det släpper å det snaraste! Fina koppar du har..Mon ami är både fina o goa att dricka ur!

    SvaraRadera
  2. Ja den har släppt nu och boken är slut :) Det är sonens koppar som han fått av sin flickvän och som jag lånar till mitt morgonkaffe :) De är stora och underbara att drick ur. Jag får fortsätta köpa Mon ami till honom :) Kram

    SvaraRadera