Powered By Blogger

måndag 26 december 2011

Ve och fasa!

Jag måste bryta mitt sof(f)tläge! Och det värsta av allt är att jag måste bege mig rakt in i stormens öga - Nordstan. Mitt i mellandagshysterin. Och allt bara för att jag glömt en mycket viktig sak i julstöket. Kattsand. Och med tre katter i huset är endast det bästa gott nog om man vill slippa taskiga odörer och det vill jag.

Så nu bär det av rakt ut i ösregnet in till Zoologiska! Bara att bita ihop!

Trotsar gråvädret med en winterwhite, eller om man ska vara petig, vintage white/vintage chalk stass

Timeout cardigan, RAF och fräcka vaxade jeansleggings från MQ. Måste försöka ta mig ur mjukbyx/strumpbyxeberoendet.




Då är det bara att ta sats och ge mig ut i skitvädret! Dessutom utrustad med en dramaten :P. Kattsanden väger flera ton!

Ha det gott!
Kramar!

4 kommentarer:

  1. Åhh stackars! Jag sprang ner till Kungsgatan och hem igen med två halsdukar i påsen. Orkar verkligen inte med stan de här dagarna. Kram

    SvaraRadera
  2. Katinka - Ja usch det var en smärre pärs! Men nu finns det kattsand :) Kram

    SvaraRadera
  3. Snygging där! Jag gillar din outfit jättemycket. Skönt att kattsanden är på plats.
    kram

    SvaraRadera
  4. Hilde - Tack :) Ja det var himla skönt! Kram

    SvaraRadera