Powered By Blogger

lördag 17 december 2011

Mitt reafynd!

Dagen då alla paket kom samtidigt kom denna fina blus som jag provat en gång för länge sedan på Minzo och blev så förälskad i passformen och modellen. Men eftersom jag inte brukar använda mina kortare blusar så fick den hänga kvar. Så blev det rea på Country dreams och sammetskjolen från Freeport fanns här och väntade på passande sällskap så jag slog till!

 Contrast dot blouse, stl. 2.

Här ihop med den fina sammetskjolen som jag fyndade i Odd Mollybutiken på Freeport, Tyvärr mörka bilder igen så allt flyter ihop...



Fin spets vid ärmen.


Tog med den här överexponerade bilden enbart för man ser lite bättre hur kjolen ser ut, den är så himla fin.


Sammet och spets i våder.


Och här här är mina skatter :) På den otroligt mysiga thairestaurangen Moon.
 Det spelades någon form av Thaireggae hela kvällen så man satt och gungade i sig maten :)


Nu tror jag att jag har en ok plan för utlottningen :) Ni som inte specificerat vad ni vill vinna väljer jag för. Imorgon kl. 12.00 avslutas den.

Och nu en liten flaggning för mitt sista större säljinlägg för i år? Imorgon ska jag försöka få ut det.
Det finns fortfarande kvar fina Mollysar från mina andra säljinlägg HÄR!

Ha en fin lördag!
 Nu ska jag kedja fast mig vid dammsugaren så jag inte smiter, igen!
Kramar!

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att dy fyndat sådant som du verkligen är nöjd med. Blusen och kjolen passar så fint ihop. Och ni ser ut att ha haft det trevligt igår. Kram

    SvaraRadera
  2. Katinka - Tack :) ja det känns bra. Det var jättemysigt igår och det är så god mat! Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Den där kjolen ser ju helt underbart mjuk ut..

    Kramar och ha en fin fjärde advent!
    <3

    SvaraRadera
  4. Lingon - Den är helt underbar och sitter inte åt någonstans trots att den är figurnära :) Fin advent och Kramar till dig!

    SvaraRadera