Powered By Blogger

lördag 10 december 2011

Check


Tryck på bilden så vet ni hur jag känner mig :)

Japp nu har jag lyckats sabotera de förinställda kanalerna på tv:n och jag vet inte hur jag får tillbaka dem!
 Gahh!! Allt bara för att jag försökte söka efter kanal 8. Förbannade övermoderna tv!! Puh! Var tvungen att dela med mig att min frustration! Behöver jag säga att jag lägger ner tv:n med allt var det innebär? Lugn och ro förhoppningsvis. Återkommer i morgon med något trevligare.

Är det nu som det är dags att ta en konjak?

Ha det gott!
Kramar!


7 kommentarer:

  1. Ta dig 2 konjagare du;) Fy vad frustrerande sånt där är! Kram

    SvaraRadera
  2. Linda - Haha ja kanske det :) Börjar med en kopp örtte :)) Kram

    SvaraRadera
  3. Neeeej! Vilken otur du har! Stackars dig! Fy sjutton. Kram

    SvaraRadera
  4. Katinka - Vad skulle jag på tv:n och pilla för? Nu har jag lagt ner det för ikväll och återgått till den depressiva boken istället :P Kram och Godnatt!

    SvaraRadera
  5. Men så tråkigt...:-D Har du ingen trevlig granne som kan hjälpa dig?
    Ja, kanske inte så här dags...:-D
    Kramar i massor!
    L

    SvaraRadera
  6. ja det är verkligen urtrist att sånt ska vara så användarovänligt. Snart är det dags att skriva manualer för vanliga människor och inte bara för teknikintresserade. jag har alla mina kanaler totalt huller om buller för jag vågar inte ändra.
    Kram o gonatt och låt inte depp-boken skvalpa över på dig.

    SvaraRadera
  7. Lingon - Jag hoppade över tv:n i går och somnade gott i stället. Min PT bor ju ovanför mig annars :D Nä jag ska låta bli henne, lita stolthet har jag trots allt :)) Kram

    Annika - Ja något har gått fel någonstans! Har aldrig haft några större problem förut att fixa sådant. Tack :) Kram

    SvaraRadera