Powered By Blogger

fredag 2 december 2011

Vackraste koftan

Den fångade mitt intresse redan på produktbilderna men tyckte den var för dyr. Sedan provade jag den på Nk och blev fullständigt såld på denna otroligt mjuka vackra skapelse men fortfarande tyckte jag att den var för dyr och så var jag inte riktigt överens med knytet. Meeeen så såg jag den igen till 30% rea på Country dreams och då kunde jag inte hålla mig längre så nu är den här :)

Gilded multi cardigan.




Jag har stl 2 på denna. Provade även en 3:a på Nk eftersom jag ibland pendlar mellan 2 och 3. men 3:an var för stor. Är så nöjd och glad för denna. Tom knytet :) Men kanske att jag flyttar fram det ena bandet ändå, får se.

Har varit och valt nya bågar så jag slipper se ut som Tant Uggla. Blev återigen sådär stressad i butiken och valde helt sonika en gubbmodell istället. Fick inte välja ett par små med fräcka skalmar för man var tvungen att ha större glas till progressiva :(  Japp, så nu blir det Farbror Frej istället. Det är iaf Ray-ban :)) alltid nåt!

Hoppas ni får en fin kväll!
Kramar!






6 kommentarer:

  1. Supervacker är den. Ja, jag har ju den själv så jag är aningens partisk. Ett av de bästa köpen i höst faktiskt. Kram

    SvaraRadera
  2. Katinka - Ja den är helt fantastisk i verkligheten när man känner det mjuka och ser alla vackra detaljerna...Underbar helt enkelt :) Kram

    SvaraRadera
  3. Så bra att du kunde byta glasögonen.Det är himla svårt att välja bågar tycket jag som borde skaffa ett par nya glasögon på studs!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Rosen - Ja det är fruktansvärt svårt! Det finns så många att välja mellan att jag blir alldeles blind till slut. Kramar

    SvaraRadera
  5. Jättefin kofta! Jag är ofta skitsnabb när jag väljer bågar. Även om jag provar 20 st blir det nästan alltid dom första jag valde som åker med! Kram

    SvaraRadera
  6. Linda - Man ska nog gå på första intrycket sedan blir man bara förvirrad, åtminstone jag :) Du har lyckats skitbra med dina bågar. Du är jättesnygg i dina! Kram

    SvaraRadera