Powered By Blogger

söndag 4 december 2011

Stort Till Salu inlägg Odd Molly och en By Timo!

Nu lägger jag ut några fantastiska Odd Mollys och en By timo! Har hittat något som är way over my budget om man säger så och har därför bestämt mig för att sälja några av mina absolut vackraste plagg.
Alla priser är inklusive frakt.

Opulent sleeveless dress stl. 2
Endast provad och så vacker helt i silke! Nypris 3495 :- NU 2400:-
 SÅLD till Nena
  
Baksidan




Så vackert mönster.



Merino dress i dark lila st. 2.
Endast provad i underbar mjuk merinoull. Nypris 3295:- NU 2200:-
SÅLD!



Baksidan.


På mina bilder syns färgen bättre.




Velvet stretch jacket i almost black stl. 2.
Endast provad i mjuk sammet och knytning i ryggen. Nypris 2195 NU 1500:-
 SÅLD till Nena


Baksidan.


Carcais scarf i vintage gold ( Nu åker den Josanne )
Underbar handvirkad sjal. Väldigt dyr i inköp minns inte det exakta priset. Nu 1800:-
Reserverad till Anna

Så vacker och välgjord.


Vacker klänning från By Timo stl. M. I dusty pink och den vackra spetsen baktill.
Super mjuk och väldigt fin passform. Dyr i inköp. Nu 1500:-
Använd en gång en kort stund.


Fina spetsen som även finns längst ned på ärmarna.
Reserverad till Mia

Smyrna bag. Köpt helt ny på Tradera ej använd av mig. Hade en tidigare som gick sönder i fodret. Min gamla var köpt hos Milk and Honey och Tradera exemplaret ser likadant ut som Milk and honey varianten så jag tror att den är äkta. Vill man kan man få båda, minus ett axelband som jag behåller ( det gamla använda)

Jag vill ha 750:- för denna.
 

 Lotta Lotta long coat. Så underbar och i toppskick! Stl. 2.
1800:-


Bak.


Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Kommer lägga till egna bilder där det inte finns nu imorgon när ljuset är här.

Ha en fin kväll!
Kramar!


16 kommentarer:

  1. Oj så mycket fint! Jag vill ju ha allt, synd man inte är miljonär!
    Men jag har skickat ett litet mejl iallafall!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men jösses...ska du verkligen sälja finfinklänningen?

    Kramar och jag kanske mailar om ngt..

    L

    SvaraRadera
  3. By ti Mo hade jag köpt på studs om den varit större! Är bra sugen på väskan......Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag mailade dig för en stund sedan, hopps du fick mitt mail :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Åhh, den där Opulenten.. Ska du verkligen sälja den- Är så sugen, men försöker hålla igen med klädköp just nu... Kram

    SvaraRadera
  6. Nena - Har mailat dig :) Kram

    Lingon - Ja jag har fallit handlöst för en sak som jag kan bära varje dag och som jag inte fått ur huvudet! Berättar sen om det går vägen. Kram

    Linda - Du är först på den/dem i så fall :) Kram

    Linaplina - Har mailat dig :) Kram

    Katinka - Ja du kan tänka att det är något väldigt speciellt jag vill ha som offrar den. Kram

    SvaraRadera
  7. Lingon - Ser fram emot mailet :) Kramar

    SvaraRadera
  8. Har svarat!
    Och oj vad nyfiken jag blev på vad du hittat!
    Måste verkligen vara något extra när du ger upp såna här finingar!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Jag lovar att jag ska berätta när det är klart! Det är inte en Molly kan jag säga :) Kram

    SvaraRadera
  10. Kul att du har hittat något spännande. Väntar med just spänning!

    kramar

    SvaraRadera
  11. Lingon - Ja jag brukar inte vara så hemlig men vet inte riktigt än hur jag gör men det verkar ju gå bra :) Kan säga att det är något som kan användas varje dag och är svart som lakrits men egentligen oförsvarligt dyr! Men så mjuk så jag dånar! Lovar att berätta mer men du kanske redan har gissat :) Kramar

    SvaraRadera
  12. oj vad nyfiken jag är nu!!! vad kan det vara? Är bra sugen på Ti Mo men har inte provat den på mig så jag är osäker på passformen... kanske mailar dig.
    kram!

    SvaraRadera
  13. Silverlining - Den har superfin passform.Följer kroppen utan att exponera eventuella skavanker :) Är en normal Medium. Kram

    SvaraRadera
  14. Skickar du till Finland? Är jättesugen på By Timo. Vilken är storleken på Mollykappan?

    SvaraRadera
  15. Mia - Jag skickar till Finland. Det är stl 2 (38) på kappan. Maila mig om du är intresserad! marieskoog65@gmail.com
    Ha det gott! Kram

    SvaraRadera
  16. Nu förstår jag varför du ville sälja en del riktiga godbitar. ;) Snygg väska, fabulös helt enkelt. Tack snälla för en underbar klänning. Jag bär den med stolthet, den är alldeles underbart fin.

    SvaraRadera