Powered By Blogger

fredag 16 december 2011

Jättehjälp!


Ja det här är ju min första tävling och jag har fått lite huvudbry.. Så jag tänker be om hjälp och komma med lite förslag,

Vad jag behöver veta är:

1. Vilken vinst av de fem vinster ( böcker, halsband, armband ) vill ni lägga er "lott" på. Detta måste jag veta innan jag gör den andra utlottningen av mollysarna,

2. En person vinner en molly i (  andra utlottningen) och får då välja vilken av de två hon/han vill ha.

Nu kommer en fråga:

Några har lämnat flera rim. Är det ett rim per vinst ( en av varje ) eller kan man välja att lägga alla rim på en ( samma ) vinst? ( i första utlottningen )

3. Hur många lotter får man? ( i första utlottningen )

Ex.vis två rim en lott, fyra rim två lotter eller ett rim en lott, fyra rim fyra lotter...
Hjälp detta har jag inte tänkt ut innan! Vad tycker ni!

Eftersom jag själv känner mig lite förvirrad och måste tänka till! Och jag vill höra era åsikter samt ge chansen för någon att klämma in något mer rim, forsätter tävlingen till söndag kl. 12.00.

Och

Vilka fantastiska rim! jag kommer helt fräckt stjäla alla till kommande grötätningar och slå alla med häpnad :D

Men snälla söta raringar, lite hjälp mottages tacksamt! Annars kommer jag nog på något men vill gärna att det ska bli bra.

Godnatt och Massa Kramar!


2 kommentarer:

  1. Aha jag skrev mitt rim på första inlägget men vill tävla om en Molly. Tänkte att du ville ha alla på samma ställe.
    Nu blev jag kanske lite tydligare =)

    SvaraRadera
  2. Helen - det var helt rätt :) Men jag tänkte att man kunde välja vilken av de fem vinsterna man ville vinna innan dragningen på mollysarna sker. Tänkte att det är bättre man ev vinner en bok man gillar än ett halsband man inte tycker är snyggt. Alltså i slutändan vinner man i bästa fall både en bok/halsband/armband och kanske en Molly. Återkommer imorgon :) Kram

    SvaraRadera