Powered By Blogger

torsdag 8 december 2011

Loui boy

Ja jag ligger fortfarande kvar i sängen helt utslagen! Det kanske inte var shoppingturen inne i stan igår som tog knäcken på mig utan det verkar inte bättre än att jag åkt på någon skit igen.

Loui har legat bredvid mig i sängen och ömsom värmt mina fötter och ömsom varit väldigt kelen. Så idag blir det bilder på Loui istället för dagens.
Loui och Grizzly är Pixie-bobs som också kallas mini-lokatter.
Maja är bondkatt.




Långt där bakom Loui ser man Grizzly som ligger och sover på kattpelaren :)


Här syns hans fina tofsar på öronen.


 Nu blir det en liten time-out härifrån så ses vi imorgon om ni vill!
Kramar!

15 kommentarer:

  1. Så fina dina katter är!! Helt bedårande!
    Tråkigt du känner dig sjuk, hoppas det är något falskt larm..o går över. Hade tänkt maila dig om vackra scarfen men väntar lite tills du frisknat till. Funderar om den kunde vara tänkbar över en svart enkel ärmlös långklänning..??! Vad tror du?? Makens dotter skall disputera med en middag med många personer o det skall vara högtidligt. Långt ifrån vad jag känner mig men men.. Vi åker om en vecka.
    Kram till dig o kissarna!

    SvaraRadera
  2. Men alltså....din kropp är inte så snäll mot dig nu ju...:-( Eller så ska jag kanske inte säga... Men jag menar du är ju den mest fantastiska tålmodigaste duktigaste kvinna jag vet? <3<3 Hoppas det släpper snabbt nu och här klagar jag över 3 dygn av pms...
    Du har de sötaste tofsarna som sällskap i allafall och jag skickar många kramar och en varm kopp te till dig!

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Annelie - Tack :) Ja hoppas det bara är en liten dipp... Jag tror sjalen blir fantastisk till en enkel svart klänning. Sjalen är så vacker och passsar till ett högtidligt tillfälle sedan kan man klä ned den genom att vira den runt halsen till sin jacka, vad som. Jag har den ute på Tradera också till ett sänkt köp nu pris , ska ändra i bloggen också. Låter kul att gå på en fin fest! Men förstår att det är jobbigt om du inte känner dig i form.
    Ha det gott! Kramar till dig och dina fyrbeningar!

    SvaraRadera
  4. Tack söta rara! Hittade auktionen o slog till såklart!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Lingon - Nä dumma kropp! Men pms är inte att leka med det heller! Kan man också bli helt utslagen av ibland. Loui brukar inte vara så kelig men idag är han som en lite brummaskin :) Tack för kramarna och teet! Och detsamma till dig :)

    SvaraRadera
  6. Annelie - Har mailat dig :) Kram

    SvaraRadera
  7. Har mailat dig också! Allt klart från min sida, tror o hoppas det blir bra..ett spontanköp som förmodligen blir super.
    Hoppas någon slår till på din svarta väska! Jag fullkomligt älskar min! Den är så bra storlek på anser jag.
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Jag förstår precis vad du menar med stan. Har precis tagit en runda för att gå på apoteket, bokhandeln och köpa julklappar till hunden och puuu vad jobbigt. Var bara där i två timmar och trodde jag skulle svimma. Nej. Tack och lov att jag slipper mer. Jag har köpt alla julklappar nu förutom till systerdottern och dem ska jag köpa på söndag. Usch för stan! Kram

    SvaraRadera
  9. Nä, vilken otur du har! Hoppas fortfarande att det är shoppingutmattning - sånt kan hända :-) Vilka fina kissar du har. Jättesöta. Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Näää inte mer skit till Odd me nu tack!!! Du har haft mer än nog av sjukerier!!! Hoppas det är falskt alarm! Eller bara en släng av shoppingutmattning, för det där med att gå i butiker är ingen lek. Jag hatar det och tackar högre makter för nätshopping… :o)
    Underbaraste killen du har som sällskap i alla fall. Han och min Muffin, snacka om perfekt par :o)
    Massa Krya-på-dig-KRAMAR!

    SvaraRadera
  11. Tack allihop för era fina kommentarer! Får hoppas att det är något snabbt övergående utmattningstjotafräs! Ja att gå på stan och shoppa är värre än att jobba :)) Jag föredrar också nätbutiker så man kan kika i lugn och ro. Muffin och Loui hade blivit ett snyggt par :) Ha det gott! Och massor med kramar!

    SvaraRadera
  12. Nej så trist! Men helt ljuvlig fotvärmare :) krya på dig fort nu!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Nej men vad tråkigt om du åkt på något igen. Tur du har fint sällskap som håller dig varm.
    Kram

    SvaraRadera
  14. Rosen - Ja den värmen är så gosig :) Hoppas hoppas jag vaknar och är piggare i morgon! Kram

    Hilde . Ja sängsällskapet är det inget fel på :) En god natts sömn så kanske i fin form imorgon! Kram

    SvaraRadera
  15. Krya på dig! Och vilka fina örontofsar:) Kram

    SvaraRadera