Powered By Blogger

lördag 10 december 2011

Error

När livet är lite smått som nu när jag är lite kymig och höjdpunken på kvällen är att gosa ner sig under täcket och kolla på Lynley mysteries då kan vissa saker bli väldigt stora.

Som i går. Allt var förberett för mystunden; teet var på plats, alla lampor var släckta, katterna hade fulla matskålar och fjärrkontrollen var inom räckhåll. Då händer det här!!


Alla kanaler utom ettan, tvåan och fyran. Väck! Precis som när lilla Berit var besök.
Det fick bli På spåret i stället som är ett jättebra program men inte vad jag var sugen på. Läsa hade jag inte lusta att göra heller för boken jag håller på med nu är så himla depressiv.

Detta är en petitess i världsrymden jag vet men nu håller jag tummarna för Morden i Midsomer ikväll.
Bästa medicinen när man håller på med projekt - vila, sova och bli frisk!

Ha en fin lördag!
Kramar!

9 kommentarer:

  1. Om du frågar mig så är det katastrofläge! Hände mig också förra helgen och det är mer än ett litet problem. Hoppas det bara var någon tillfällig grej, kanske på grund av blåsten, om ni också haft en massa av den varan... Håller tummarna att tvskrället uppför sig och att du kryar på dig snart. Massa Kramar!

    SvaraRadera
  2. Josanne - Vad skönt att höra! jag blev så sur att jag inte kunde somna av den anledningen :P Får hoppas det berodde på blåsten. Idag är det lugnare men nu verkar det köra igång igen :( Blä för regn+blåst! Är iaf på bättringsvägen :) Ha det gott och Massa Kramar!

    SvaraRadera
  3. Usch så tråkigt, att bli snuvad på en myskväll....Hoppas det blir bättre i kväll, och kan du kanske se något avsnitt på din dator. Inte samma sak såklart...
    Kramar och fortsätt krya på dig!
    <3<3<3

    SvaraRadera
  4. Lingon - Det tänkte jag faktiskt inte på! Min datorskärm iof lite liten men jag kanske kan leta upp det där Morden i Midsomer avsnittet som jag blev snuvad på när Berit var här och röjde :) Ha en mysig lördag och Massor med kramar!

    SvaraRadera
  5. Haha... jag känner igen det där. Man blir liksom nästan manisk i sina förberedelser och som du säger läggs det upp mat till djur och allt så man ska få vara ifred. Oj, vad arg man blir när det sedan går fel! Hoppas nu det går bra ikväll. Min TV fungerade, men jag såg på den där sorgliga svenska filmen igår. Minns inte vad den heter. Kram

    SvaraRadera
  6. Katinka - ja igår hade jag verkligen laddat och var så sugen på lite engelsk puttrig spänning. Kanalen är fortfarande inte igång så jag får sikta in mig på något annat ( än Midomer ) eller kanske byta bok :) Kram

    SvaraRadera
  7. Sånt där är sååå himla irriterande. Blir galen på när man planerat nåt och det inte blir så. Förstår att du var sur.

    Hoppas kanalerna kommit tillbaka nu.

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  8. Vivvi - Ja det är fruktansvärt irriterande.. Kanalerna har inte kommit tillbaka så ny ryker Morden i Midsomer med. Kram

    SvaraRadera