Powered By Blogger

lördag 3 december 2011

Jag är inte klok!


Och då syftar jag inte på valet av glasögonbågar ( även om det räcker och blir över ) utan på att jag sålde min Fedden knit cardigan och ångrade mig så in i bomben! Så jag köpte en ny!! Hur totalt oekonomiskt och knäppt är inte det!


Men eftersom den lär figurera här på bloggen ( hur kunde jag sälja den ?? ) framöver då den har en delad första plats ihop med Gilded på min koftlista så tänkte jag att jag tar tjuren vid hornen direkt ifall någon liksom märkte att jag sålde den alldeles nyss :)) Puh det blev en lång mening.


Det positiva ( förutom att jag har en Fedden igen ) är att den faktiskt sitter bättre på än den andra :D

Nu åker Von Benzo på och snabeldraken fram!

Ha det gott!
Kramar!

4 kommentarer:

  1. Hahaha - jag sitter precis och spanar efter ett plagg jag nyss sålt ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jadu, det kan ju bli sådär ibland. Det är därför jag är så dålig på att sälja av saker trots att de inte används. Får för mig att jag ska sakna dem enormt om de försvinner :)

    Ha en fin lördag med snabeldraken
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Haha... Så du köpte en ny? Ja, ibland är det så. Bra att du köpte en på en gång innan de tar slut ju. Kram och ha en fin lördag!

    SvaraRadera
  4. Rosen - ja ibland saknar man inte kon förrän den är ur båset :) Kram

    Vivvi - Jag ska försöka med att bli lite mer eftertänksam :) Klart med snabeldraken! Nu promenix och sedan våttorka. Kram

    Katinka - Yes :P Lite (mycket) pinsamt men saknade den otroligt mycket. Får tänka till lite mer innan nästa försäljning :) Kram och fin lördag till dig med!

    SvaraRadera