Powered By Blogger

måndag 5 december 2011

Dagen och en liten skymt..

Det gick ju strålande med försäljningen så idag gick jag raka vägen och hämtade min nya lakritssvarta darling! Och den är absolut värd alla offrade Mollysar för denna kan jag använda varje dag! Hade jag varit en förmögen typ så hade ja gärna haft allt men nu är läget inte så därför får jag prioritera. Dessutom har jag en himla masa fina Mollysar kvar.

Nu var det mörkt när jag kom hem så det blir bara en liten skymt... Imorgon ska jag bjuda på fler bilder.
Och då talar jag om vad det är om ni inte redan ser det :)


Dagen stass var det mjukaste jag burit på länge. Flera lager av ull och lite silke. Börjar inifrån:
  Heather merino leggings, Chrysalis minigown, Coolwool dress och Jumble knit.
Runt halsen Scarf Scarf och på fötterna Primebootsen.




Det finns fortfarande en del fina saker kvar till salu! Klicka på bilden till höger eller HÄR så kommer ni dit. Jag lade in lite mer grejer igårkväll så gå in och kolla!
Nu är det mat och bokläsning som gäller och så har jag lite paket som ska göras i ordning. En bloggenad får det bli också för den kom av sig i försäljningsruschen.

Ha en fin kväll allihop!
Kramar!

7 kommentarer:

  1. Åhååå vilken fining!! Det var det ju värt..:-D
    Hoppas du får en mysig bokkväll och har det varmt. Vi fick precis en liten hagelskur här och jag ska våga mig ut men bara tio meter till söta grannen.

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Åh, en Mulberry minsann! Är det en Alexa? Jag älskar min hur som och funderar på en ny Mulberry till våren i någon lite mindre modell. Grattis till bästa köpet! Kram

    SvaraRadera
  3. Lingon - jaaa jag är så glaaad :D Hagel? Det kan ju göra riktigt ont! Hoppas det förvandlar sig till mjuk snö istället :) Kramar!

    Katinka - Jag blev passionerat förälskad i den! Om man kan bli det i en väska :)) Det är en svart Alexa i emellan storleken. De är så fina allihop. Både de små den i oversize. Tack :) Kramar!

    SvaraRadera
  4. Ah - bra köp och väl värd några Mollysar! Snygg dagens också :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Rosen - Tack :) Den hänger på paradplats nu och förgyller tillvaron :) Kram

    SvaraRadera
  6. Åh herregud! Förstår att du offrade några Mollysar för den fina! Kram

    SvaraRadera
  7. Linda - Jag känner faktiskt ingen ånger alls. Ville så gärna ha väskan och att offra några Mollysar enda sättet. Kramar!

    SvaraRadera