Powered By Blogger

söndag 4 december 2011

God morgon 2:a advent!

Sov världrekordslänge idag så min dag har bara kommit till frukostkaffet tätt följt av mera kaffe med lussekatt. Där är jag alltså nu..

Och här är Grizzly katt i sitt bo.



Han låg och tittade förundrat på mig häromdagen när jag tog dagensbilder :)

Nu är det dags för Binas adventskalender igen! 2:a adventsluckan har öppnats och man kan vinna en ljuvlig A-one silk camisole. Fyra härliga färger finns det att välja på.

Klicka på bilden så kommer du till utlottningen!


Nu ska jag försöka vakna till här och få något gjort. Gissar på att det blir söndagshas :)

Ha en härlig söndag!

Kramar!


8 kommentarer:

  1. Hehe då har du gjort en "Ros" Jag sov 11 tim natten till lördag :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Rosen - Haha är det vädret eller? Segar omkring här. Nu har jag våttorkat golven och ligger här och laddar inför toastädet.. Måste nog ha lite mer lussekatt och kaffe tror jag :) Kram

    SvaraRadera
  3. Söta söta katten! Blir alltid så glad av bilder på dina fina katter så fortsätt gärna med dem!
    Haha… söndagshas är det här också, på slappaste planet. Jag kallade det precis hemmahas i min blogg och refererade till dig… Älskar dina roliga ord! Ha en skön hasareftermiddag. Kram till dig och fina djuren!

    SvaraRadera
  4. Och vad kul att du gillade plattan! Visst är den kanon att städa till, funkar suveränt här också. Kram igen!

    SvaraRadera
  5. Josanne - Vad kul att du tycker det! Det är så roligt att fota dem så jag lägger gärna ut fler bilder :) Och detsamma gäller dig och dina fyrfotingar :) Älskar ditt sätt att skriva och det säger jag inte för att vara snäll! Du får också ha en skön haseftermiddag, det är inte så dumt ibland! Plattan är super :D Massa Kramar

    SvaraRadera
  6. De är så söta dina kisar och här har det också hasats fram mer än halva dagen... Så skönt...Man kanske skulle ha en hasoutfitsvisning någon dag? :-D

    Kramar och trevlig kväll!!

    SvaraRadera
  7. Lingon - Ja de är så mysiga :) Haha ja min has of today är en omaka pyjamas :)) Skulle vara kul att se vad ni andra har när ni hasar omkring :) Ha en mysig kväll och Massor med kramar!

    SvaraRadera
  8. Vad söt han är! Och vad skönt att bara njuta, äta lussekatter och ta det lugnt. Hoppas resten av dagen också gått i samma tecken. Kram

    SvaraRadera