Powered By Blogger

söndag 25 december 2011

Grizzly skruvar till det

Här har inte gjorts många knop idag så det finns det inte så mycket att säga om. Men Grizzly höll på att slå knut på sig själv så jag bjuder på Grizzly i skruvform.

Och så ser man en skymt av Maja också.










Ja något måste man ju roa sig med :) 
Nu ska jag fortsätta med mitt nötletarprojekt. INGEN lyckades få nöten i gröten igår (trots alla fantastiska grötrim, varav ett på färöiska) så nu gör jag mitt bästa för att äta mig fram till den. Mycket gröt blir det...  Behöver jag säga att jag är knôkmätt?

Ha en mysig kväll!
Kramar!

5 kommentarer:

  1. Haha… vilka extremt sköna bilder! Att han inte trillade ner, snacka om akrobat. :o) Och har man så bra underhållning hemma så behöver man absolut inte göra ett smack mer än att njuta av den tycker jag. :o) Kram på er!

    SvaraRadera
  2. SÅ himla söt och elastisk han är. Jag känner mig stel och oböjlig bara av att titta på honom. :-D
    Kramar och ha det så gott i kväll

    SvaraRadera
  3. Haha.. vad de kan katter! Hur sjutton kan man vrida sig på det viset? Kram

    SvaraRadera
  4. Herregud! Snacka om led-lös! Och vilken fin almanacka du fick i går:) Kram!

    SvaraRadera
  5. Josanne - Ja man har aldrig tråkigt med Grizzly i närheten :) Kramar

    Lingon - Snacka om att man ligger i lä, big time :))
    Kramar

    Katinka - Ja det borde nästan vara omöjligt! Kramar

    Linda - Haha ja det är inte klokt! Ja den är så fin Håller på att klura ut en bra plats för den :) Kramar

    SvaraRadera