Powered By Blogger

tisdag 27 december 2011

Tisdagens och lite shoppingtankar

Det ständiga fixandet och donandet gör att dagarna flyger iväg. Så även den här dagen ( och ändå känns det som ingenting blir gjort? Konstigt! ). Nu har jag i alla fall fått på mig en dagens och ska ta mig ut.

Timeout tunic, stl.2, med det fina knytet i nacken i vintage white, RAF i vintage grey och ett par gamla tights med fakeskinnhjärtan på.




Timeout serien är så himla fin tycker jag och väldigt mjuka och sköna plagg. Det är också dessa plagg det blir för mig på väldigt länge. Har dragit i stora bromsen nu och kommer ligga lågt med inköp. Har fortfarande en hel del fint som ska användas och lite till som ska säljas men jag kör det på Tradera för att det inte ska bli så tjatigt här på bloggen med massa till saluinlägg hela tiden.

Så framöver kommer det bli lite kombosar av det som finns i huset. Hoppas det inte ska tråka ut er :)

Nu ska jag iväg och lämna paket på posten!
Ha en fin dag!
Kramar!


9 kommentarer:

  1. Klart det inte tråkar ut. Hade det inte varit för alla långklänningarna i vårkollektionen och sommaren så hade jag hoppat över med, men si det går inte när det är långt och svepande.

    Ha en skön utetur! Kram

    SvaraRadera
  2. Katinka - Haha förstår dig :) Kanske att det kommer ett sug senare men just nu känner jag mig bara trött och nöjd :) Kram

    SvaraRadera
  3. Tjusigt! Visst är tunikan fantastiskt mjuk och skön?

    Jag har helt tappat sugen på nyheter just nu. Helt enkelt trött på shopping och det är rätt skönt :)

    Ha det gott

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Vivvi - Ja så känner jag med för en gång skull :) Tunikan är ljuvlig! Kram

    SvaraRadera
  5. Tunikan är super! Önskar så att den hade sutit bra på mig - kanske måste ge mig på den igen haha
    Kram

    SvaraRadera
  6. Snygg som bara det på dig. Tror inte ens jag ska prova, säker på att dne blir för lång, smal och urringad. Nåja, det finns ju annat man kan spana på :-) Trodde jag var trött på OM, men icke...

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Rosen - Jag provade en grå och denna och de satt olika så de skiljer nog sig i storlekarna.. Gör ett nytt försök, den är helt underbar :) Kram

    Tigern - Tack :) Man får ha något under :) Samma här men jag känner inget förbokningsbehov än. Kram

    SvaraRadera
  8. Så fint tunikan sitter på dig, kanske måste ta en tankesväng till.....Attans ;)
    Låter sunt att använda det som redan finns i garderoben, jag är inne på samma linje.
    Kramis!

    SvaraRadera
  9. Lindi loo - Tack :) Den är så mjuk och fin. Jo det har varit en period av hejdlöst shoppande. Vilket resulterat i överfulla garderober och bortglömda plagg. Försöker få lite ordning på det nu och har kommit en bra bit på väg tror jag :) Kramar

    SvaraRadera