Powered By Blogger

lördag 10 december 2011

Tomtar på loftet

I brist på att ha något att göra och säga så satte jag upp några tomtar som fanns i julkartongen. Tyvärr var mina favorittomtar borta. Nackdelen med att flytta, allt hamnar huller om buller. Istället blev det de här gamla ratade tomtarna som fick flytta in i min ljuslykta i hallen och två fick så utanför och hålla vakt :)



Jaja nåt måste man ju sysselsätta sig med när regnet står som spön i backen och det blåser som f-n,
Imorgon ska jag hänga på låset på Frölunda torg och köpa de sista julklapparna och kanske en kul tomte? Fick lite sug efter tomtar helt plötsligt och jag tänker INTE gå ner i källaren och leta upp mina gamla kultomtar för då får jag garanterat ryggskott!

Ha en mysig lördag!

Själv kan jag glömma Midsomer för den kanalen är inte igång. Så det får bli Så mycket bättre och det är ju inte så dumt det heller även om det är en mysig deckare som jag är sugen på.

Kramar!

4 kommentarer:

  1. Jag älskar tomtar, helst sådana som ser gamla ut. Att ha sug på jultomte är inte fel:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hilde - Åh jag har en gammal ganska stor tomte i källaren som min mormor hade från början men han ser arg och bister ut och jag var lite rädd för honom när jag var liten :) Det är rätt kul att ha tomtesug :)) Kram

    SvaraRadera
  3. Vad fint:)) Och TACK för en underbar klänning som jag äntligen har hämtat ut..Den är helt bedårande!!!Kram på dig fina:))

    SvaraRadera
  4. Too di Boo - Härligt att du gillade den :) Haha ja jag får se om tomtarna får vara kvar :)) Har lite blandade känslor :) Men det var kul att leka lite :D
    Jättekram till dig!

    SvaraRadera