Powered By Blogger

torsdag 1 december 2011

Onsdagen.. hrmm jag menar torsdagen..

Det börjar bra det här! Vet inte vilken dag det är :P
Detta måste ha varit den mörkaste och regnigaste dagen på länge! Var blöt ända in på ryggen! Trots det har det varit en mysig dag. Framförallt för att jag träffat min syster på en riktigt långfika. Jättemysigt! Det var längesedan vi sågs.

Och eftersom hon inte vill vara med på bild får ni en på glada mig istället :)


Mysigt café inne i Haga.


Och här är dagens stass.
.Haystack tunic med Chrysalis minigown under.


Terminalgalögonen ( som de också kallas ) är uthämtade och det är inga roliga pengar att punga ut med, att köpa något som förfular en. Men tyvärr ett nödvändigt ont.

Mitt nya jag ( inomhus ).


Ha en mysig kväll!
Kramar!

7 kommentarer:

  1. Säker på att du är lika söt som ormen i glasögon :-) Å Haga, jag saknar verkligen Göteborg ibland!

    God kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. så mysigt ni verkar haft det. Nej glasögon är verkligen dyrt!fin i blusen är du.
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Tigen - Det kan jag lova att jag inte är :) Valde nog de fulaste bågarna de hade av någon outgrundlig anledning, kanske beslutsångest, fanns hur många bågar som helst.. Ja Haga är så mysigt :) Kanske en fika där nästa gång? Kram

    Silverling - Jättemysigt hade vi! Sanslöst dyrt med glasögon verkligen. Tack :) Kram

    SvaraRadera
  4. Snygging! Jag är säker på att du är snygg med glasögon också.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Det där ser mysigt ut. Härligt med Haga. Mycket gott där minst sagt. Kram

    SvaraRadera
  6. Hilde - Tack :) Men jag ser inte klok i glasögonen :( Kram

    Katinka - Supermysigt :) Ja där ligger godsakerna på rad. Kram

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera