Powered By Blogger

tisdag 6 december 2011

Alexa i morgonljus

Är faktiskt förvånad själv efter detta habegär som smög sig på mig för att anfalla med full kraft! Bilderna kan inte förmedla känslan men här är den.


Alexa medium storlek.


Jag har den crossover och den är lätt och den formar sig fint runt höften som om den vore gjord till just min höft :)

 Och så gick jag tom på plus! Fantastiskt!

Nu ska jag iväg och träna men är lite orolig för jag började helt plötsligt blöda näsblod i morse. Brukar inte göra det så jag hoppas att det inte börjar blöda hej vilt på crosstrainern eller nåt!

Och titta! Snön ligger vit över Masthuggstaken...


Ha en fin tisdag!
Kramar!

5 kommentarer:

  1. Ja, men vad fin hon är! Jag har också mellanstorleken. Eller, när jag köpte den var den den minsta, men det har väl kommit en ännu mindre nu? Nu klappar mitt hjärta för fler Mulberrys... Och ta det lugnt på träningen! Kram

    SvaraRadera
  2. Katinka - Ja hon är ljuvlig :) Det fanns ännu mindre, jättesöta och tuffa på samma gång! Näsan höll sig i schack som tur var. jag tar det väldigt lugnt. Värmer upp på crosstrainern och går igenom (lite lätt) olika maskiner och övningar. Jag är så otränad så jag måste börja lugnt. Kram

    SvaraRadera
  3. Du är duktig på affärande ;)Den är supersnygg så jag förstår att du är glad!
    Kram på dig och crosstraina försiktigt!

    SvaraRadera
  4. Grattis grattis och du gick plus? Inte dumt alls. Du är så duktig som tränar på och jag ska följa ditt exempel idag. <3<3<3
    kramar och klappa alexa från mig. :-D

    SvaraRadera
  5. Rosen - ja den här gången gick det bra :) Men så var det riktigt fina grejer också! Är superglad för den :) Tog det väldigt lugnt idag. Kramar!

    Lingon - Tack tack :)) Ja! För bra för att vara sant. Fast lite back blir det ju i slutändan :)) Heja på idag på CT! jag har bokat in tio PT ( älskar förkortningar ) omgångar till, känner att jag behöver det för att komma i gång ordentligt och på rätt sätt. Ska klappa heenne från dig :) Kramar!

    SvaraRadera