Powered By Blogger

torsdag 1 december 2011

Jippi Jay!

Jag vann utlottningen hos fina Josanne! En rykande färsk skiva med Von Benzo! 



Massa tack både till Josanne och Muffin Rubin som verkar ha ett gott öga till mig :)


Hoppas det var ok att låna bilderna Josanne!

Nu ska jag iväg och hämta mina närproggressiva läsglasögon, tjoho ålderdomen här kommer jag! Blir bra att väga upp det med lite Von Benzo. Sen blir det en fikadate med min syster :) Ska bli jättemysigt!

Hoppas ni får en bra dag!

Kramar!



7 kommentarer:

  1. Självklart okej att låna bilderna!
    Och Muffin har nog lite korn på att du har snygga kattherrar hos dig som hon hoppas kunna ställa in sig hos så här… ;o)
    Jag har ju din adress och ska snart iväg och se till så den blir postad så du förhoppningsvis har den hos dig imorgon. Ska bli kul att höra vad du tycker om herrarna från min hemstad… :o)
    Hoppas du får en riktigt bra dag. Massa Kram!

    SvaraRadera
  2. Grattis till din vinst!! Rara Josanne är en liten pärla, hoppas hon fattar det.. Herrn i fråga är en makalös sångare o artist!
    Hoppas din dag blir bra!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Vilken turgumma du är! Jag vinner aldrig något så jag är aldrig med i utlottningar heller haha... Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis! Den är skitbra och går varm i bilen just nu! Kram

    SvaraRadera
  5. Yay och Jay!!

    Grattis grattis!

    kramar

    SvaraRadera
  6. Så bra, grattis! Jag säger som Katinka, jag vinner aldrig nånting, så har börjat ge upp med bloggtävlingar :-(

    Kram fina!

    SvaraRadera
  7. Alla - Tack allihop! Jag brukar heller aldrig vinna så jag är superglad! Ska bli spännande att lyssna på Von Benzo och lovar att återkomma med en liten recension :)) Ha en fin kväll alla fina!
    Kramar

    SvaraRadera