Powered By Blogger

fredag 16 december 2011

Odd Molly Pre-spring Timeout wrap cardigan

Oj vad det var svårt att få till en fotning av dessa två skönheter som jag har fått hem från Country-dreams. Det är konstant skymning här hemma. Men idag gjorde jag ett försök och det får duga.

Jag blev förälskad i den första gången jag så den, Timeout wrap cardigan och förbokade två färgställningar, vintage age white och vintage dark grey. Den här gången överträffade de mina förväntningar både i passform, material och det vackra mönstret. Färgerna är så fina också! OCH otroligt användbara! Bara bara massa plus :)


Så vackert mönster.


Den grå går lite åt det bruna hållet men med en sådan skiftning att man kan ha den till både svart, grått och brunt. Ja vilka färger som helst egentligen.




Den vita tog jag på mig idag :) och den åker på ikväll också! Ska gå ut och äta god Thaimat på Moon. Mmm jag är så sugen!

Ha en härlig kväll!
Kramar!

8 kommentarer:

  1. Oj, vad snygga de är! Det här är en modell som jag inte ens kikat på måste jag erkänna, men som ser väldigt fin ut väl på en riktig person och inte på en produktbild. För mig är det mest det där sjoket tyg framtill som gör mig tveksam. Jag har kommit på att trots att jag egentligen har lite hull att dölja där så trivs jag som bäst i figurnära. Hur känns den med tyget fram? Kram

    Och ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Katinka - Jag kan också störa mig på när det hänger massa tyg framtill men inte på denna. Tyget är så mjukt och tunt så det känns bra! Kram

    SvaraRadera
  3. Verkligen jättesnygga! Personligen är jag mest sugen på den grå. Hur är dom i stl tycker du? Ska man hålla sig till sin 'normala' stl?

    Ha fin fredagskväll =)

    //Malin

    SvaraRadera
  4. ebbasenglar - De är helt normala i storlek ( för en gång skull ) Jag har stl. 2. Om man är en liten 1,2,3,4:a så kan man möjligtvis gå ner i storlek. Fin fredagskväll till dig med :) Kram

    SvaraRadera
  5. Ska bli roligt att se dom i verkligheten! Och vad gott med thai-mat! Kram

    SvaraRadera
  6. Vad snygga de är! Riktig kul när det blir bra och överträffar produkt-bilderna:)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hilde - Ja det var en underbar känsla faktiskt! Känner så fin i den :) Kram

    SvaraRadera
  8. Linda - Jaa jag blev så himla glad :) Och det var supergott med Thai-mat. Åt god beef hotpan och en ljuvlig ananasglass i sitt skal, Sonen tog cocosglass i sitt eget skal den var ännu godare! Han fick hålla hårt i den :) Kram

    SvaraRadera