Powered By Blogger

måndag 26 december 2011

Jag överlevde!

Med nöd och näppe! Att ta sig in och sedan ut ur Nordstan med en dramaten i högsta hugg var en utmaning och såg förmodligen lite suspekt ut... vem tar med sig en sådan frivilligt under sådana omständigheter liksom... Men, behöver man kattsand så behöver man.

Nu är ordningen återställd. Velouren är på ( attans vad de där vaxade jeansen skavde i magen, forsätter nog min mjukisstil ) och en påse juleskum har slunkit ner i magen snabbare en kvickt!

Tre sekunder tidigare...


Jahopp... vad ska jag hitta på nu då? Undrar om det inte finns en påse twist i skafferiet :)

Ha en mysig kväll!
Kramar!

10 kommentarer:

  1. Bra övelevt! Ah tror det finns en Twist här också... ;)

    SvaraRadera
  2. Ojojoj... så du klarade dig helskinnad undan Nordstan? Strongt gjort. Du förtjänar allt godis dina förråd kan uppbringa! Kram

    SvaraRadera
  3. Katinka - Ja det var banne mig en bedrift! Jag ska vava godisintaget med lite ägghalvor tänkte jag :) Kram

    SvaraRadera
  4. Starkt gjort! Och vad gott med Twist! Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken tur att du överlevde! Men vad gör man inte för sina djur?
    Kram

    SvaraRadera
  6. Linda - Haha ja :) Jag gillar lakritsbitarna ock den franska toffén och så vad det någon annan seg med mörrk choklad mmmm... Kram

    Fröken Abbe - Ja man gör allt för sina små djur :) I ur och skur! Kram

    SvaraRadera
  7. Linda - nu var jag lite väl ivrig igen :) var och mörk ska det vara! Kram igen

    SvaraRadera
  8. Rena självmordsuppdraget kan jag tänka ;) Ungefär som Barkarby i går em :D
    Kram

    SvaraRadera
  9. Rosen - Ja kan tänka mig att det var hysteriskt där med! Kram

    SvaraRadera