Powered By Blogger

måndag 12 december 2011

Till Salu: Odd Molly, Cream, Love forever, ChillN, Rock by Sweden!

Forsätter min systematiska rensning och har kommit fram till att dessa inte använd av mig. Samtliga är i mycket fint skick! I priset ingår vanlig frakt med posten.

Fina Mildred cardigan från Cream. Svår att få tag på! Stl. M. Något liten i stl. Ljusgrå med fina hjärtfickor fram. Endast provad.
600:-
SÅLD!

Haystack tunic i vintage grey. Stl. 3. Något liten i storlek. Här nytvättad och skrynklig. Använd och tvättad en gång.
700:-


Små hyskor framtill.


Wigwam i almost black och fina broderier. Stl. 2. I mycket fint skick!
850:-
RESERVERAD TILL INGA!

Imprime dress  i almost black. Supermjuk och skön. Endast använd ett fåtal gånger. Stl.2. Mycket fint skick.
600:-
RESERVERAD TILL HELENA

Hockup l/s tunic i chalk. Ljuvlig sidentunika med de fina fransarna nedtill. Stl. 2. mycket fint skick!
850:-
SÅLD!

Merino cardigan i dark grey. Supermjuk väsittande och totalt osticksig. Endast provad. Stl. 2
700:-


Fina kragen.


Superläcker mockaväst med fårskinnspäls från Love forever. Endast provad. Dyr i inköp (c:a 2000:-)!
Grå med nithjärta på ryggen. Stl. Large. men passar en Medium lika bra.
950:-
RESERVERAD TILL SOFIA!

Vackert foder.


Fina hjärtat på ryggen.


Velourtunika från Chill Norway i grått. Jättegosig med ett fint broderi baktill. Stl M.
Såg en liten noppa/ögla framtill nu när jag granskade den och sänker därför priset.
550:- Nu 400:-
SÅLD!

Den vita noppan.



Broderiet på ryggen.


Skallehalsband från Rock by Sweden i färgen gun. Använt någon enstaka gång.
Perfekt skick.
400:-



Humanityarmband i vintage silver. använt en gång och i nyskick.
350:-


Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com
Det finns även fina plagg kvar i mitt gamla Till salu inlägg som du kommer till HÄR!
Och så finns snygga Campomaggin kvar nu till sänkt pris!

Ha en fin dag!
Kramar!


14 kommentarer:

  1. Jag vill ha Mildred Cardi från Cream!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Too di Boo - Den är din :) Kram

    SvaraRadera
  3. OCH odd molly hookup L/S tunik....mailar dig senare...okej:)))) kram kram...

    SvaraRadera
  4. Too di Boo - Super då hör vi! Kram

    SvaraRadera
  5. Ojojoj. Du är inte dålig på att sortera. Här ligger man i lä. Bra gjort! Kram

    SvaraRadera
  6. Katinka - Ja när man väl börjar.. Har lite till men orkar inte lägga ut allt på en gång, men nu börjar jag nog bli klar :) Kram

    SvaraRadera
  7. Oj vad mycket fint du säljer!! Försökt göra likadant. inte helt lätt.
    Tusen o åter tusen TACK för den vackra sjalen som kom idag! Testade med min svarta långklänning från Filippa K o det kändes klockrent ihop. Blev rikigt glad, tack!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  8. Annelie - Jepp! Är det rensning så är det :)) Åhh vad roligt att det kändes så bra! Sjalen är så vacker och ska inte ligga i en garderob och försmäkta. Ha det så kul på festen :) Kramar

    SvaraRadera
  9. Halloj

    Om Wigwamen blir över så är jag intresserad!

    - Jenny, villahemmet@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Villa hemma - Hej hej! om det blir så hojtar jag till :) Kram

    SvaraRadera
  11. Jag hinner aldrig med här, varje gång jag går in så är det sålt:) Har du möjligen en tenfold knit cardigan tillsalu?:)
    kram!

    SvaraRadera
  12. Silverlining - Aj vad synd :/ Jag lovar att flagga innan nästa säljinlägg för det blir ett till snart. Men tyvärr äger jag ingen Tenfold knit, Lovely knit eller Canna. Men kanske jag har något annat som är intressant. Kram

    SvaraRadera
  13. Å så himla mycket fint! Den som köper västen gör ju ett klipp, jag har ju den fina själv och den är dyyyr i inköp=)

    Kram,kram
    Adela

    SvaraRadera
  14. House of Adela - Tack :) Ja det är ett kap och den är jättefin men inte på mig :/ Kramar

    SvaraRadera