Powered By Blogger

fredag 16 december 2011

Nu pimpar jag tävlingen!



Tycker att det går lite trögt med grötrimmen till min My kind of tomte - tävling så därför tänker jag lägga in ett extrapris! En Odd Molly eller ett par närmare bestämt!

Och den lottas ut när första lottningen är klar! Då lägger jag ihop alla namnen och rimmen igen och drar en vinnare!

Så sätt igång och rimma om du vill vara med! Du kommer till tävlingen genom att trycka på tomtebilden till höger eller HÄR!

Och här är priset!

Ett par fina knästrumpor i powder! Endast provade och tvättade en gång!
Lite ljusare i verkligheten. I bomull.


Såg nu när jag granskade dem att de trots endast en avändning och tvätt blivit ytterst lite mörka ovanför hälen. Därför lägger jag ut en Molly till så får man välja vilken man vill ha om man vinner slutlottningen! Bra va :)

Odd Molly torgvantar i ull. 
Dessa är  också lite ljusare i verkligheten.


Ha en bra dag!
Kramar!

3 kommentarer: