Powered By Blogger

onsdag 7 december 2011

Campomaggiväska till salu! SÄNKT PRIS!

Ja nu är jag igång igen! Jag säljer nu min älskade Campomaggi i svart med guldfärgade nitar. Den är i underbar kvalité och i perfekt skick. Lagom ingången så skinnet blivit lite mer mjukt och följsamt.
Men eftersom jag köpt en svart Alexa får denna hitta ett nytt hem.

Nypris för denna är 3000:- Och jag säljer den för Nu sänkt pris! 1500:- inkl. vanlig frakt med posten.
Den får ligga här över dagen sen lägger jag ut den på Tradera.
Höjd: 28 cm och bredd: 26 cm

SÅLD!

Baksidan.



Två fack. Ett större och ett mindre.



Reglerbart axelband.


Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Så nu ska jag slänga mig i duschen och sen ska jag träffa min dotter för lite fika och strosande i stan. 
Just nu satte det igång och hagla för fullt! Får hoppas det slutar för det är inte kul och bli attackerad av stenhårt hagel.

Ha en fin onsdag!
Kramar!


2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som sorterar så. All credit för det! Ha det trevligt på stan. Vet inte om det regnar eller haglar nu dock. Kram

    SvaraRadera
  2. Katinka - Tack! Jag får sorterings/utrensningsryck mellan varven. Nu har det slutat hagla här och det verkar klarna upp. Verkar lovande inför promenixen.
    Kram

    SvaraRadera