Powered By Blogger

fredag 2 december 2011

Att bjuda på sig själv

Det tänker jag göra nu. Är så sur på mig för att jag lyckades välja de mest fula och missklädande brillorna på hela stället när det finns så många fräcka bågar! Och att jag litade på en person som inte hade någon stil överhuvudtaget och som som upprepade gånger sade;  jag känner mig så konstig och ursäkta mig men jag är trött och liknande... ( hon jobbade där ) Och jag själv fick beslutsångest i vanlig ordning och var lättad när hela valprocessen var över.

Ja så här känner jag mig i dem. Mr Larv som jag vann på Josannes kattauktion får vara med som passande sällskap.

Igår kväll.


Så fort jag tar på mig dem kommer de konstiga minerna fram, tur att den bara är för hemmabruk. Men jag ska lusläsa ångerrätten får att se om man kan ångra val av båge.

I morse.
Ja ni ser ju själva...


Måste säga att många är otroligt snygga i sina glasögon! Synd att inte jag tillhör den kategorin.

Har väldiga problem med min internetuppkoppling för tillfället (har 3) och har därför svårt att lämna kommentarer på vissa bloggar. Verkar fungera bättre på morgonen. Samtidigt är det då som det är massa annat som ska göras. Men hoppas det ska lösa sig så jag kan läsa och kommentera alla fina bloggar som jag gillar.

Ha det så gott allihop!
Kramar!

8 kommentarer:

  1. Alltså så farligt är det väl inte? :-D Men jag vet hur det känns...:-D
    Hoppas att du hittar några som du verkligen gillar supermycket. Och be att få låna hem ett par tre olika bågar och prova hemma så kan vi läsare hjälpa dig att välja. Man brukar få betala någon hundring i pant för att få göra det men den får man ju tillbaka sen.
    Kramar och ha en go eftermiddag!
    L

    SvaraRadera
  2. Lingon - Vilken bra idé! Såg en tjej precis när jag gick ut från optikern som hade ett par snygga Ray-ban på sig med breda svarta skalmar. Ska åka dit nu! Ha en go eftermiddag du med! Massa Kramar!

    SvaraRadera
  3. Hahaha, jag förstår precis din känsla och det är klart du måste kunna ångra valet av bågar....hoppas jag. Det är ju superviktigt att man trivs annars kommer de inte att tas fram.
    P.S. Va konstigt att du inte fått tröjan/tunkan förrän idag....Josanne fick ju sin för ett par dagar sedan och jag skickade båda i måndags....skumt. Hoppas du kommer att trivas i den.
    KRAM!!

    SvaraRadera
  4. Molly-holic - Jag det går att byta. Man har tre månader på sig såg jag så nu ska jag iväg och göra det :) Tröjan kom idag! Den kanske har fastnat någonstans på vägen. Ska prova den när jag kommer hem :) Ha det gott! Kramar

    SvaraRadera
  5. Jag förstår hur du känner och då hjälper det inte vad andra tycker direkt. Så hoppas du lyckas byta dem och känner dig riktigt nöjd sedan. Kram

    SvaraRadera
  6. Katinka - Ja jag fattar inte hur jag tänkte.. men nu har jag bytt bågar till en lite gubbigare model :)) Får se hur det blir, kanske blir stammis där och byter bågar stup i kvarten. Kram

    SvaraRadera
  7. Här kommer ännu en glasögonorm som vet precis hur du känner dig!! Det är ursvårt att välja bågar!! Sist hittade jag direkt två bågar som jag fastnade för och beställde dem. Nu i höst skulle jag välja bågar igen och gick på expeditens råd. Det blev inte bra. När bågarna var klara för leverans kände jag mig urdum i dem. Som tur var hade ena skalmen en pärla borta (som dekoration) så jag reklamerade dem och fick välja en ny båge. Jippi!! Nu har jag två bågar som jag trivs med :-)

    Lycka till med ditt nya val!

    KRAM

    SvaraRadera
  8. Linaplina - ja jösses vilken djungel! Jag blir alldeles tom i huvudet och vet till slut inte vad som är snyggt! Men som tur var så var det bytesrätt i tre månader. Frågan är bara om de som jag valde nu passar mig. Får se när de kommer annars får jag väl byta igen :) Tur att du har hittat några som du trivs med. Kram och Tack!

    SvaraRadera