Powered By Blogger

onsdag 28 december 2011

Dagens och dagens

Idag har datorn varit utlånad till dottern igen så mina dagens är nästan passé, åtminstone den första. Den andra är det som jag brukar hänga omkring med här hemma med lite variationer så jag bjuder på den med.

Första stassen hade jag säkert på mig en hel kvart. Till och från apoteket. För nu var det dags igen! En bautaböld i halsen och på tungan, aj!!

Urrk säger jag bara :( Men istället för att älta det fortsätter jag att terra er med mina Timeoutar :)

Slog till på hela två stycken idag! Både tunikan och wrapen. Under har jag Mitzy dress från Cream och Merino leggings.




Ja och så har vi hemmastassen :) Tillsammans med mina gosiga julklappstofflor :)
Mah-jong tunic, Velourbyxor och Love love tank. Underbart mjukt och skönt!


Fortsätter med min örtte och honungsorgie här hemma ihop med en brittisk kriminalare i bokform, lite mediciner och förhoppningsvis är jag fit for fight på nyårsafton!

Ha en fin kväll!
Kramar!


7 kommentarer:

  1. Usch - dumma böld - väck med den! Jag är sååå sugen på Timeoutwrapen men är lite för kort o kurvig för att kunna bära upp den riktigt bra. Nåja - med alla mina Springcravings är det nog lika bra haha
    Kram

    SvaraRadera
  2. men så fin du är i din översta outfit! en så mycket sjuk du varit:( får du rätt sorts PC? krya på dig!
    stor kram!

    SvaraRadera
  3. Rosen - Ja jäkligt dumma böld som förutom att den däckar mig gör väldigt ont! Men veck med den! Spring kollektionen har ju koftor så fina så man smäller av och mycket annat fint också :) Kram

    Silverlining - Tack :) Åt en kur som efter nästan två månader tog kål på bihåleinflammationen. Nu har jag fått en annan kur som ska ta resten förhoppningsvis..

    SvaraRadera
  4. Sånt där kan tydligen sitta i länge. Har haft flera vänner och kollegor som har slitit länge med bihåle- och lunginflammationer. Hoppas det ger sig snart!

    Sååå fin du är i Timeout. Har klickat hem en cardigan, fast jag inte skulle...

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Din krake! Fy för bölder! Fint med både tunika och wrap ihop:) Kram!

    SvaraRadera
  6. Härligt fina Dagens minsann! Kram

    SvaraRadera
  7. Tigern - Lite skönt att höra att det inte bara är jag :S Men fått en annan penicillinkur nu, får hoppas att det hjälper. Tack :) Älskar dem :)) Kram

    Linda - Ja jäkla skit :( Den kombon kändes riktigt mysig :) Kram

    Katinka - Tack tack :) Kram

    SvaraRadera