Powered By Blogger

tisdag 27 december 2011

Om inte om hade funnits....

ja då hade jag kanske klickat hem en sådan här..


Vansinnigt vacker och hade passat mig som handsken för sisådär tio år sedan på en magrare kropp med mer muskler men det var då det ( och då ville jag bli tjockare? ) Hmm... och om inte plånkan varit så trött för tillfället och två redan vintagevita plagg inte redan hängde i garderoben, DÅ hade jag minsann slagit till... tror jag...


Och om det inte varit så att jag alltid ångrat mig när jag köpt en OM-kjol, DÅ skulle jag banne mig, eller kanske i alla fall åtminstone tänka på saken...


Och om....???... Hur tänkte OM här? För stor, för sned , för vind och ändå sitter knytet ovanför brösten? På mig hade det suttit under hakan!


Ja det gick ju smidigt det här :) Fortfarande inte sugen på att förboka :)

Bra!

Då kan jag återgå till mitt grötintag istället :)


Och imorgon ska jag återgå till min träning :-O Hjälp hur ska det gå? Känner mig som en strandad val!

Ha det gott!
Kramar!

7 kommentarer:

  1. Ja tänk om inte OM fanns......
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, den översta klänningen är underbar och dyr tycker jag. Usch. All denna lust, men jag har inte heller bokat än... Kram

    SvaraRadera
  3. Linda - Ja tänk vad trist det skulle vara! Inget att vare sig förälska sig i eller förfasa sig över :) Kram

    Katinka - Känns faktiskt skönt att inte boka den här gången. Jag har ju gjort det några år nu och är lite trött på den stora variationen av samma storlek. Vill prova och se om de passar. får väl se hur det blir i slutändan :) Kram

    SvaraRadera
  4. Håller med om klänningen överst...den är som en dröm! Strandad val...ha ha...nej det tror jag inte du är!;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  5. House of Adela - Ja en riktig drömklänning :) Jodå en flanellrutig mycket strandad val just nu :)) Kramar

    SvaraRadera
  6. Vilka bra argument du har! Ska försöka anamma några av dem - det behövs... Fler strandade valar nu för tiden. Men jag tillåter mig att vala några dagar till :-)

    En stor kram söta!

    SvaraRadera
  7. Tigern - Jag måste peppa mig så jag inte helt plötsligt tror att jag absolut måste ha den, den och den :) Lätt hänt :P Tillåter mig en valdag till här också vid närmare eftertanke :)) Jättekram till dig med!

    SvaraRadera