Powered By Blogger

söndag 18 december 2011

Fina Mollysar Till Salu och en Swap?

Nu kommer det sista i min superrensning av garderoben. Alla Mollysar är i fint skick några endast provade och EN vill jag helst swappa om det går för den har blivit för liten. I priset ingår vanlig frakt med posten och bor man utanför Sverige ( Europa) tillkommer postens avgift som är 50:-

Börjar men den ev. Swappen.
Spinner silk i/s i grey. St. 2. Vill gärna swappa denna till en likadan i stl. 3. Annars vill jag ha 1200:- för den.



Kommer inte i håg vad denna heter men underbar är den i ull och st. 3 ( liten i stl.) färgen är grå och har härlig lurv inuti, även i luvan. Stängs med dragkedja.
1000:-




Pistill tank, lite pink stl. 2. Endast provad, i silke.
450:-



Augar top i almost black. Stl. 2. Endast provad och har legat i min byrå och blivit skrynklig.
500:-


 Fina Check me andress i stl. 2. I grey som innebär mörkröd/grå . Underbar flanell.
1000:-



RAF skirt i silke. Dark lila. Stl. 2. Endast provad.
500:-
SÅLD!


Pigtail half mitten ( vantar ) i grått. endast provade. I ull.
 600:-


Pigtail beanie i grått. i ull. Endast provad.
600:-


Om man köper både mössa och vantar får man dem för det facila priset 1000:-

Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Och det finns ännu fler finingar i mitt andra säljinlägg HÄR!
 Plaggen  kommer att ligga här några dagar sedan åker de ut på Tradera.

Återkommer i eftermiddag med tävlingsresultatet :)

Ha en fin dag!
Kramar!



2 kommentarer:

  1. Hej . Verkligen fina kläder. Hade det inte varit för den stora rosen på ryggen(som jag har lite svårt för) så hade jag direkt kastat mig över "Lång-Ull-koftan" som jag inte hellerr kommer ihåg namnet på.
    och tack för din kommentar på min sida. Tyvärr är Zoya lite sämre och vi är ofattbart ledsna och vet inte riktigt vad vi ska göra. Men hon är hur glad som helst, och inget fel på livsgnistan. Kram

    SvaraRadera
  2. Annika - Den är underbar! Rosen syns inte så mycket när luvan hänger ner men man måste såklart gilla den :) Skönt att Zoya är glad! man mår så dåligt när djuren inte mår bra! Kram

    SvaraRadera