Powered By Blogger

fredag 30 december 2011

Näst sista dagen..

Jag är en usel bloggare just nu men ibland är det lite segt så då blir det lite hipp som happ med saker och ting.
En mörk dagens i hallen passar nog bra i sammanhanget.

Fina Gilded cardigan, Blenda short dress och Chrysalis. Primebootsen på fötterna och idag åkte Down side up hooded jacket på. Lite kyligare idag och jag är så där lite feberfrusen så det var varmt och gott.


Imorgon blir det lugnt firande för mig tillsammans med sonen. Har själv valt att ha det så i år eftersom jag lyckats bli dålig igen. Men vi ska äta gott, ska hitta på något med torskrygg och så ska jag titta på Grevinnan och betjänten. Det brukas alltid glömmas bort i festyran. Dessutom har jag världens utsikt så jag kommer se fyrverkerierna från första parkett! Haha jag börjar nog bli gammal :))

Ha en fin årets näst sista dag!
Kramar!

7 kommentarer:

  1. Vat du - knappt så att jag vågar säga det högt men jag ska fira nyår alldeles solo och det ska bli så jäkla skönt haha. Trist att du är dålig igen - krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tycker inte alls att du är någon dålig bloggare minsann! Det går alltid upp och ner och det måste få vara ok.

    Låter trevligt och lugnt med imorgon! Kram

    SvaraRadera
  3. Rosen - Låter skönt! Hade inte sonen varit hemma hade jag också varit själv. Passar bra just nu. Ja men med lite skumpa blir det nog bra :) Kram

    Katinka - Tack. Det känns som om jag bara fladdrar förbi på bloggen och så har min dator varit utlånad. Men då fick jag iof tummen ur och börja mobilblogga :) Ska bli mysigt :) Kram

    SvaraRadera
  4. Det blir jättelugnt här med. God mat, Grevinnan och betjänten och så lite Monopol kanske. Ungefär vad jag orkar med! Kram

    SvaraRadera
  5. Linda - Det låter skönt! Precis som här :) Sonen håller på med att konstruera ett eget spel för dator och Iphone som han kommit långt med. Det ska snart lanseras och då kommer jag visa det här :) så vi kommer nog sitta och leka med det kan jag tänka mig. Kram

    SvaraRadera
  6. Här har vi fått vattkoppor, så det blir ett lungt nyårsfirande. Jag tycker inte alls du är en tråkig bloggare.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hilde - Ojdå! Hoppas de inte blir för sjuka och att det inte kliar för mycket. Tack :) Det känns så just nu. Men som sagt allt går i vågor. Kram

    SvaraRadera