Powered By Blogger

måndag 19 december 2011

Fina Mollysar Till Salu och en Swap? Igen :)

Ja här kommer till salu inlägget igen eftersom det inte låg ute så länge igår!
Nu kommer det sista i min superrensning av garderoben. Alla Mollysar är i fint skick några endast provade och EN vill jag helst swappa om det går för den har blivit för liten. I priset ingår vanlig frakt med posten och bor man utanför Sverige ( Europa) tillkommer postens avgift som är 50:-

Pistill tank, lite pink stl. 2. Endast provad, i silke.
450:-



Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Och det finns ännu fler finingar i mitt andra säljinlägg HÄR!
 Plaggen  kommer att ligga här några dagar sedan åker de ut på Tradera.

Ha en fin dag!
Kramar!



 

2 kommentarer:

  1. Oj, vad du sorterar i garderoben och är duktig måste jag säga! Bra gjort! Kram

    SvaraRadera
  2. Katinka - Ja det har blivit en del.. Vissa plagg har dessvärre blivit för små och en del offras för nya Mollysar. Kram

    SvaraRadera