Powered By Blogger

torsdag 15 december 2011

Mörkt mörkare mörkast.. fodralfoto till Linda och glöm inte tävlingen!

Jag får spader! Först väntade jag hela morgonen på att det skulle bli tillräckligt ljust för att kunna fota My kind of tomte - klappar. Det lyckades jag med någorlunda. Därefter var det det stora tvättracet och när klockan blev två var det mörkt igen!! Det blir inga bilder på mitt pre-springköp idag för jag vill fota utan blixt.

Några pics på sportfodralet blev det i alla fall ( med blixt ). Linda G var nyfiken på hur det såg ut så här kommer de!




Ja jag vet inte om du blir klokare  av de här bilderna :))

Och glöm inte My kind of tomte - tävlingen! Hitta på ett grötrim och vinn!

Till sist tänkte jag att ont ska med ont förgås så jag sätter Iron Maiden på regnrusket!
 Njut av Fear of the dark...


Ha en fin kväll!
Nu ska jag laga tacos på begäran!
Kramar!




 

5 kommentarer:

  1. Coolt fodral och du är sååå duktig som tränar. Jag är i en slöhetssvacka nu men kanske i morgonbitti?

    Kramar och suss gott

    SvaraRadera
  2. Lingon - Den här veckan har jag varit überseg.. Ska dit i morgon men just nu känns det motigt. Japp vi får hopas det vänder till i morgon. Kramar och gonatt! Sover näsan redan känner jag. Zzzzzzz

    SvaraRadera
  3. Får jag ner Iphonen däri så köper jag det gärna av dig! Och lite Maiden på kvällskvisten gör ju inte ont direkt! Kram

    SvaraRadera
  4. Linda - Nä det var precis vad som behövdes för att få lite energi till att laga tacos :) Fodralet är för Iphone 4. köpte den på applestore. Ska kolla vad den kostar. Du behöver inte köpa den till fullpris. Maila mig på marieskog65@gmail.com så mailar jag dig infon i morgon. Kram och sov gott!

    SvaraRadera
  5. Linda - Missade ett o i mailadressen! marieskoog65@gmail.com

    SvaraRadera