Powered By Blogger

torsdag 15 december 2011

My kind of tomte




Tänkte bara flagga lite om att jag passar på att passa vidare den fina julklappstävlingen "My kind of tomte" som Too di Boo startat upp i vänlighetens tecken.

När ljuset är här kommer jag fota och lägga upp julklapparna här i bloggen. Klapparna kommer att bestå av böcker, smycken och kanske något annat som finns här hemma men som är nya/olästa. Har en tendens att samla på mig bokdubletter och det passar ju jättebra att få skänka dem vidare nu.

Under tiden kan ni fundera ut ert bästa grötrim :) I den här familjen envisas vi med att rimma innan vi får äta gröten på julafton så jag tänkte passa på att ta lite hjälp av er :)

See you later!

Kramar!

4 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som lottar ut! Perfekt när man har dubletter ju. Vi har en tradition i vårt hus att vi lägger ut böcker i fönsterkarmen i trappan så alla grannarkan ta vad de vill ha och jag älskar det. Ett fint sätt att utbyta böcker. Kram i regnet.

    SvaraRadera
  2. Katinka - Jag tycker det är en rolig idé. Att lägga ut i trapphuset är ju också super! Kram tillbaka i rusket!

    SvaraRadera
  3. Kul! Har aldrig grötrimmat förut så det blir premiär för mig... Vet inte hur de ska vara med börjar spåna ändå, så förbeder dig på något som kanske är helt åt skogen...:-) Kram!

    SvaraRadera
  4. Josanne - Allt går bra även fulrim och nödrim :D Det sista brukar vara min specialité :)) Nu ska jag gå in och kolla på din tävling :) Kramar

    SvaraRadera