Powered By Blogger

tisdag 6 december 2011

Tisdagen

Tisdagen har krypit fram. Det enda vettiga jag gjort är att träna och att skicka iväg paket. Hittade en Wettergrens här på en bakgata som sålde massa papper, tejp och mera tejp i massor så jag slog väl till och köpte en kartong med en packtejpsapparat och en himla massa tejprullar på köpet. Vet inte om den utflykten ingår i den vettiga delen av dagen men jag behöver i alla fall aldrig mer köpa tejp. Jo, det var rea...

Nu är jag tillbaka hemma och är lite smått avis på en kompis som åker till Singapore idag ( hennes man jobbar där ) och på fredag åker de vidare till Maldiverna. Ahhhh!!! Jag vill följa med!! Men eftersom de ska fira 20-årig bröllopsdag där så tror jag att de helst vill vara ifred faktiskt.. Men självklart är jag jätteglad för deras skull, det är jag faktiskt på riktigt...:)

Nä nu får jag sluta bluddra och visa min dagens istället:

En underbar stickad klänning från Chill Norway som jag köpte av fina Odd Molly-holic Jätteskön och väldigt fin bed en kabelsticking i mitten och lite andra fina detaljer.
Till har jag longsocks i dark lila och mina fyndade vinterstövlar från Freeport. De är från Helly Hansen och jag inbillar mig att de är superbra!



Alexan var såklart med på ett hörn också :) Liksom min Nylon parker och ullsjalen. Phui jag höll på att smälta bort! Det ser ut som vinter men det är fortfarande varmt, det kan jag intyga.

Så nu ska jag hålla klaffen resten av kvällen och fortsätta vara ovettig.

Ha det så gott!
Kramar!


11 kommentarer:

  1. Vilken fin kombo!!!
    Grattis även till den fina Alexa! Bra investering!!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Molly-holic - Tack :) Denna kommer jag använda mycket i vinter. Bara att dra på sig så är man välklädd! Och Alexan är big love :) Paket på väg till dig idag :) Kram

    SvaraRadera
  3. Underbart fin klänning! Härligt när det blir så fint. Och härligt med tejp i stora lass. Det kan man nog aldrig ha för mycket av för den tenderar ju att försvinna... Kram

    SvaraRadera
  4. Superfin klänning. Ser så mjuk och go ut:-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  5. Men vad snygg den klänningen är. Nu blev jag lite sugen här, jag som inte haft sug på länge:)
    Enligt maken kan man aldrig ha för mycket tejp:)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Katinka - Den är jättemysig :) Haha jag gick loss totalt på tejpavdelningen. Kram

    Vivvi - Supermysig är den :) Kram

    Hilde - Tack :) Den är underbar! Min är lite stor men det gör ingenting, det är bara skönt. Snacka om att det kommer bli väl intejpade paket framöver :) Kram

    SvaraRadera
  7. Hahaha så förvånade de skulle bli om du dök upp för att gratulera på bröllopsdagen :D
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Rosen - Hehe nä men är ni här? Vad bra kan vi ju äta ihop hela veckan :))) Haha det skulle vara nåt :) Dom ska få kuckilura i fred. Sen ska jag dra med henne till Branäs och åka skidor. Kul det med :) Kram

    SvaraRadera
  9. Maldiverna låter ju inte helt obehagligt! Fin klänning! Kram

    SvaraRadera
  10. Vilken fin klänning, du är jättesnygg i den! Som vanligt :-)

    Kram

    SvaraRadera
  11. Linda - Nä tänk att ligga i en hängmatta under en palm och höra vågorna från havet... Tack den är jätteskön :) Kram

    Tigern - Tack så mycket :) Klänningen är underbar!
    Kram

    SvaraRadera