Powered By Blogger

söndag 11 december 2011

God morgon och info ang Campomaggiväskan.

Sitter och sippar på en kopp kaffe och njuter av doften av min nyutslagna hyacint. Nyser mellan varven gör jag också. Vet inte om det är hyacinten eller förkylningen dock.


Har lagt ut väskan på Tradera nu och har fått två mail (samma person) som lite lätt otrevligt upplyst mig om att nypriset för denna är 2400:-. Jag har gett 2999:- för min som är inköpt hos Minzo. Här är länken:  http://www.minzo.se/postina-p-1619-c-243.aspx
Men man kan tydligen köpa den för 2400:- hos Tintin style enligt henne så nu vet ni det. Hon hävdar också att det bara finns en storlek på denna väska. Men själv valde jag mellan två storlekar och jag har den större. Höjd: 28cm och bredd: 26cm. Men denna människa som tydligen vet mer än mig om min väska och väskköp hävdar att det inte är så. Möjligtvis kan det vara så att eftersom dessa väskor är handgjorda så kan de variera i storlek tänker jag.


I vilket fall som helst kvarstår mitt pris för denna väska (1600:-) så är det upp till var och en att take it or leave it.

Idag måste jag ut i luften efter en hel helg inomhus under täcket och massa tekniktrassel.
Här ska vädras hjärna! Sen kanske jag kommer på hur kanalinställningarna på tv:n funkar :)

Ha en underbar söndag!
Kramar!


10 kommentarer:

  1. Skitjobbigt med sådana där mejl. Vet precis hur det är. Otrevligt och så prutar dem dessutom. Det värsta jag vet. Stå på dig. Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas tekniktrasslet har givit sig! Vilken fin hyacint. Mina har inte tittat fram än.

    Ha en fin söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Katinka - Ja det är nackdelen med Tradera att det drar till sig en del knäppa människor. Jag kommer att stå på mig. Det är en jättefin väska och jag tänker inte skänka bort den. Kram

    Tigern - Den slog ut nu i helgen :) Ska skaffa en till. Får se om jag kan fixa kanalerna som ligger hullerombuller. Annars får jag ringa Expert imorgon :P Lite pinsamt men jag vill ha mina kanaler på rätt plats :) Kram och ha en fin söndag du med!

    SvaraRadera
  4. Ja dessa viktigpettrar, de tycks ha hopat sig på Tradera på sistone. Jag har också fått en massa mail från sådana där så nu försöker jag undvika Tradera…
    Till den grad att jag missade den du tipsade om… :o(
    Meny, inställningar, kanalsök… Om du tar det i den ordningen på tvkontrollen så påstår mr Make att du ska hitta dina kanaler igen. Den ska söka själv då liksom… jag fattar nada, men om det inte funkar så får du plinga mig och prata med honom så kanske han kan hjälpa dig… Håller tummarna! KRAM!

    SvaraRadera
  5. Josanne - Precis så gjorde jag men efter det så ligger inte kanalerna i rätt ordning längre :( Men jag ska göra ett nytt försök senare. Var lite trött igår så jag kanske tryckte på något som jag inte märkte. Supertack! Om det inte funkar så kanske det blir ett desperat pling senare :)) Synd på klänningen men det går fler tåg och helst inte på tradera då! KRAMAR!

    SvaraRadera
  6. Håller med J - det är fasens så irriterande med upprepade mail från "vi som vet bäst" Sålde nyss ett par stövlar till en människa som verkade lite lätt ointelligent och det slutade med att jag tog tillbaka dem för att slippa henne eftersom jag tror att hon läser hos mig och jag frontar ju rätt rejält med min adress hehe.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Men vad skönt att det finns folk som har koll på allt:) Nej, jag bara skojar, det är f*n men det värsta som finns. Lycka till med försäljningen, hoppas du får såld den till en trevlig människa.
    Hoppas det löser sig med kanalerna.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Rosen - Ja det är inte klokt egentligen! Usch blir så trött! Funderar på att ta bort annonsen. Bra gjort, fick du negativt omdöme då? Kram

    Hilde - Ja precis! Viktigpettrar :( Tar itu med kanalerna imorgon tror jag blev helt knockad av julhetsen som jag lyckades hamna i :)) Kram

    SvaraRadera
  9. Men oj att någon verkligen tar sig tid och mailar om detta?!
    Hur kan man vara otrevlig där och även på bloggen fattar jag inte?
    Väskan är jättesnygg och det är ju du som säljer- lycka till!
    Älskar hyacinter det är ljuvlig doft.
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Silverlining - Ja det är inte klokt! Har faktiskt tagit bort annonsen från Tradera. Vill inte ha med sådana knäppgökar att göra. Hyacinter är verkligen jul :) Kram

    SvaraRadera