Powered By Blogger

måndag 19 december 2011

Dagen som försvann, gårdagens och lite fler adresser!


Ville bara kika in och säga hej! Den här dagen har rusat i raketfart och jag är helt slut! Så jag stänger butiken för idag och återkommer imorgon!

Kastar in lite bilder på gårdagens stass för dagens hanns inte med.

Älskar Khalo knit och älskar Miss Melton!


Och jag har blivit orangefärgad i huvudet! Hur gick det till?

 


Jo, Christina! Jag har inte fått din adress Ni har julklappar som väntar :)

Ha en fin kväll!
Kramar

7 kommentarer:

  1. Snygging! Jag har varit grön i skallen med hjälp av karamellfärg för sisådär en evighet sedan. Satt kvar ett grönt skimmer i flera månader :D
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hi hi orange är du väl inte! Gillar verkligen denna dagens.
    kram!

    SvaraRadera
  3. Visst är det lite skrämmande hur tiden rusar. Jag får smått panik över hur jag ska hinna allt på fredag då jag är ledig.
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fint! Och vissa dagar är bara sådana. Ta det lugnt. Kram

    SvaraRadera
  5. Kahlon ska jag reaspana lite efter! Så fin! Kram

    SvaraRadera
  6. Tiden ruser verkligen just nu. Lite obehagligt nästan. Men nu ska jag ha två dagar utan en enda plan - skönt :-)

    Du är verkligen jättefin i Kahlon!

    Kram från mig

    SvaraRadera
  7. Rosen - Tack, det behövde jag! Känner mig som sju svåra år :)) Grönt är skönt haha!

    Silverlining - De plaggen är jag riktigt nöjd med :) Kram

    Hilde - Jag med, ändå har egentligen massa tid men får inte ihop det ändå.. Kram

    Katinka - Tack! Idag ska jag ta det lite lugnare. Kram :)

    Linda - Ja den är värd att spana efter! Kram

    Tigern - Ja faktiskt.. Skönt att vara lite ledig och vad härligt det såg ut i Beitostølen :)

    SvaraRadera